c-man
Legacy Member
ik verkoop mijn asus a8n sli primemium moederbordje gelocht in december 2005
hier zij alle specs
http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=15&l3=148&model=539&modelmenu=1
rede van verkoop is aankoop van een shuttle en nu ben ik niets meer met mijn moederbordje
vraagprijs 150€
andere bode ook welkom maar nie belachelijk laag
greetz
hier zij alle specs
http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=15&l3=148&model=539&modelmenu=1
rede van verkoop is aankoop van een shuttle en nu ben ik niets meer met mijn moederbordje
vraagprijs 150€
andere bode ook welkom maar nie belachelijk laag
greetz