Archief - Apple MacBook Pro 15,4" T2400 Core Duo + garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lievn

Legacy Member
Ik heb de knoop doorgehakt en ga mijn Apple Macbook Pro verkopen.
Het toestel is in quasi nieuwstaat (geen dode pixels of zo) en valt nog onder garantie tot eind maart 2008 (eventueel uit te breiden via Apple Care tot 2010).

Het toestel wordt met alle originele accessoires (remote, cd's, ...) geleverd.
Reden van verkoop is dat ik een compacter toestel wil kopen.

Gedetailleerde specificaties:

- Intel T2400, 1.83-GHz Intel Core Duo
- Resolutie van 1440 x 900
- 1 GB geheugen 667Mhz
- 80-GB harde schijf
- SuperDrive
- ATI Mobility Radeon X1600 128MB
- USB 2.0, Firewire 400
- Azerty toetsenbord
- Apple Airport
- Bluetooth
- ExpressCard/34
- Mac OS X Tiger 10.4.11
Het toestel staat ook op Kapaza te koop en via het Intermactivity forum. Momenteel heb ik een bod van 1000 euro op de Kapaza website en 1100 euro via mail (ik heb gevraagd om dit te bevestigen via de website).

Meeneemprijs is 1200 euro.

Toestel af te halen in Noord-Antwerpen of eventueel af te spreken.

lievn

Legacy Member
Voorlopig bod van 1050 euro op Kapaza door Big.loco.poco.

Big.loco.poco

Legacy Member
Mn bod is alleen geldig als het snel wordt afgesloten, ben naarstig op zoek want mn laptop is kapot en heb het nodig voor school ... dus als het niet voor dinsdagavond gesloten wordt ,dan vervalt mn bod :)

fromalk

Legacy Member
en ik moet het donderdag avond met mn ouders bespreken :p afhankelijk van je fotos ;)

lievn

Legacy Member
Ik was eigenlijk van plan om het open te laten staan tot volgende zondagavond.
Als je de meeneemprijs biedt, is het meteen afgelopen natuurlijk. ;)

Ondertussen heb ik enkele foto's genomen die je terug vindt op de volgende link:
http://www.kapaza.be/detail/7523801/

De foto's zijn niet al te best gelukt maar als je details van iets wil zien zal ik mijn best doen om er nieuwe te nemen.
Het toestel ziet er in ieder geval nog prima uit net zoals de accessoires trouwens die voornamelijk nog in de verpakking zitten.

Big.loco.poco

Legacy Member
@maxdevis was niet voor mij de vorige :) En kmag toch zoveel kopen alsk wil of niet??

lievn

Legacy Member
Up 2.
Ondertussen een bod van 1100 euro via mail, maar ik heb gevraagd om dit te bevestigen via het forum of via Kapaza.

@fromalk
Ben je nog geïnteresseerd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan