Archief - Apple iBook G4 14" 933 MHz Combo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whocares

Legacy Member
iBook G4 14" 933 MHz Combo

Geheugen: 640MB
HD: 40 GB
AirPort Extreme
...
FireWire, USB, ...

extra:
batterij (nieuw van februari 2007, oude werkt ook nog)
Mini-VGA-naar-video-adapter (kabel om naar tv aan te sluiten)

foto's:
http://img510.imageshack.us/img510/7317/p1020198yz6.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/6790/p1020200uc3.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/2623/p1020199ro4.jpg

perfecte laptop voor iemand die apple/mac wil leren kennen, en super handig voor onderweg (past perfect in de meeste rugzakken)

batterij gaat nog 3-5uur mee!!

min: 500Euro

indien vragen: contacteer mij maar

reden verkoop: wil een nieuwe macbook kopen
en deze ibook kan normaal gezien Leopard draaien!! (Geleverd met Tiger)

staat ook te koop op een apple forum, 2dehands en kapaza

info: http://www.everymac.com/systems/apple/ibook/stats/ibook_g4_933_14.html


ik behoud mij het recht om nog af te zien van de verkoop
en enkel antwoorden in topic indien er interesse is!

fromalk

Legacy Member
niet voor dit of dat maar die prijs zie k je (hier) niet meteen halen.

macbooks gaan hier nl voor 600-700€ de deur uit :)

mvg

Big.loco.poco

Legacy Member
idd heb pas hier een macbook gekocht voor 700e , met 2 gig ram en een superdrive en maar een jaar oud :), die prijs krijg je mss via kapaza :)

Is niet om af te breken maar om je te helpen :)

TRC

Legacy Member
volgens de site die je in je post meegeeft, ligt de herverkoopprijs rond de 390-480 €

whocares

Legacy Member
ik weet dat die prijs hoog is, maar ge weet nooit hé!

ik wacht eigenlijk gewoon een bod af, maar 550 is zeker geen slechte prijs omdat je voor 500euro (zoals dat TRC zegt) geen ibook gaat hebben met een goede batterij!! (kostprijs nieuwe batterij: 130 euro, als je nog een nieuwe vind!)

prijs updated: 500euro

en anders houd ik hem wel nog wel 'n half jaartje ofzo!

fromalk

Legacy Member
kan je voor een foto van de batterij zorgen (screenshot van de loadcycles enz), nomaal kan dat met een programma genaamd coconut (ben niet 100% zeker van de naam)

mvg

whocares

Legacy Member
fromalk zei:
kan je voor een foto van de batterij zorgen (screenshot van de loadcycles enz), nomaal kan dat met een programma genaamd coconut (ben niet 100% zeker van de naam)

mvg

aub: http://img209.imageshack.us/img209/7581/afbeelding1sn8.png

het programma heet coconubattery ;)


als je airport (draadloos) laat aanstaan en uw scherm brightness op 100% laat staan kan je nog 3u30min doen met uw batterij, plaats je draadloos uit en zet je je brightness minder kan je ongeveer 5uur of iets meer met je batterij doen

fromalk

Legacy Member
inderdaad sorry :D, (tis blok en de vermoeidheid slaat toe :D)

mocht hij na mijn examens nog te koop staan heb ik mogelijk wel interesse :)

whocares

Legacy Member
TRC zei:
volgens de site die je in je post meegeeft, ligt de herverkoopprijs rond de 390-480 €

quote uit de regels:
die geen prijsaanduiding met belgische link is

dus die herverkoopprijs klopt totaal niet!! Als je nu een nieuwe macbook gaat gaan kopen in Amerika betaal je ook 500Euro minder, dus de prijs in die link is enkel juist voor in Amerika.

nog een opmerking: de prijs die daar staat is ongeveer 50% van de nieuwprijs toen (dit is ook hoger omdat het een Apple) is, moest ik hier nu 50% van de verkoopprijs moeten vragen zit 'k inderdaad aan dezelfde prijs dan een 2dehands macbook, dus het is totaal niet te vergelijken!!


De prijs is echt over nagedacht (want de batterij is nog in goede staat, wat meestal niet geval zal zijn als je nu een ibook 2de hands zal aankopen)



up1

plat_muisken

Legacy Member
doe je soms de oude batterij weg? hoeveel wil je er dan voor en hoelang gaat die nog mee?

whocares

Legacy Member
plat_muisken zei:
doe je soms de oude batterij weg? hoeveel wil je er dan voor en hoelang gaat die nog mee?

ik heb het eens nagekeken, oude batterij gaat 15min mee (dus best stroom laten inzitten)

crashbe

Legacy Member
whocares zei:
indien ik 550euro krijg, direct, en anders pas volgende week, maar voor 350euro ga ik hem niet verkopen

ok , dan vervalt m'n bod en ga ik verder zien ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan