Archief - Antec voeding + Kingston RAM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte

Legacy Member
Ik heb hier momenteel het volgende te koop liggen:

Antec TrueBlue 480W voeding
Maximum Power: 480 W
ATX 20 pins
+5V @ < 38 A
+3.3V @ < 30 A
+12V @ < 22 A

Foto: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000AT9WX.03.LZZZZZZZ.jpg
En een review: http://metku.net/?sect=view&n=0&path=reviews/antec_480/index_eng

Hele degelijke en stabiele voeding die vanwege z'n led fans mss ook wel interessant is voor modders. Deze is achteraan voorzien van een molexaansluiting. Externe zaken voeden met 12V,5V is dus geen probleem. Momenteel nog in gebruik met een overclockte AMD opteron en 6800GT, 2 dvd drivers, 2hd's nog enkele ventilators en de pomp van men waterkoeling. Ik heb sinds enkele weken een 600W model op de kop kunnen tikken en hiermee wordt deze TrueBlue dus overbodig.

Meeneemprijs 50&#8364;

Kingston Hyper X KHX3000 DDR geheugen
DDR1, 2x256Mb PC 3000 CL 2

2 latjes, inclusief doosjes
Levenslange garantie aanwezig
Het opschrift van de labels
Zijaanzicht

Zoals je kan zien in het zijaanzicht gaat het over Winbond chips, maar zelf heb ik de koelplaatjes nog niet verwijderd om te kijken wat voor chips het precies zijn. Ik heb deze latjes ook getest in mijn pc, hier de resultaten.
RAM ingesteld op 2-2-2-5 en 3,18V bij alle testen.

DDR 400 -> Superpi 4M stabiel
DDR 480 -> Superpi 1M stabiel
DDR 480 -> Superpi 4M stabiel

Kingston RAM getest op hoger voltage vandaag. Bios ingesteld op 3,4V
DDR 500 -> Superpi 4M stabiel
DDR 500 -> Memtest v1.6 test5 stabiel

Moeten normaal nog wel hoger kunnen als dit. Reden van verkoop is dat ik hier 1Gb BH-5 in gebruik heb, en deze 2*256Mb latjes al een tijdje ongebruikt in de lade blijven liggen. Ze zijn gewoonweg overbodig, net zoals de voeding :)

Meeneemprijs: 50&#8364;

Bieden excl. verzending aub

Witte

Legacy Member
sndfljsndmfsndfsjdmf sjlfsndklfjsdmfsndfskdfùsdf=sfsùp,ffsd

Troman

Legacy Member
waarom geen 3.6V testen?
of hoger?geven ze reeds error bij meer dan 3.4v?

Witte

Legacy Member
Eerst had ik gewoon DDR 480 getest, op aanvraag heb ik de DDR 500 getest, moet ik nu weer aan het benchen om dan toch weer te concluderen dat niemand ook maar iets bied? Heb er mijn tijd ingestoken, de latjes werken, en iedereen kan zien dat het winbond chips zijn. Het maximum eruit persen moeten jullie dan maar doen, ikzelf ga men tijd hier niet in steken.

Witte

Legacy Member
Meeneemprijs voor voeding geboden op tones.

Enkel het RAM nog. Zal wss volgende week gebundeld worden met men moederbord en cpu.

Squadra

Legacy Member
Geinteresseerd in een ruil met mn OCZ Ps 420W, met opleg van jouw kant? voor de antec

Witte

Legacy Member
1. Wat had je gedacht van opleg van jouw kant!
2. Lees de post boven jouw post heel even en sla niets over, er staat iets heel belangrijk in.

Witte

Legacy Member
Geen idee jongen. Wat ik wel weet is dat mijn Antec meer kan voeden dan jouw OCZ. Als het een modstream is ben je al helemaal klaar. Op prijzen afgaande heb je gelijk, maar vertel me eens wie zo zot zou zijn om bij te leggen voor een slechtere voeding ;).
Deze Antec is kwaliteit.

Squadra

Legacy Member
Slechter kweet zo nie ;) . De wattage is hoger, ok. Maar de ampères tellen hé. Maar die heb ik nog nie vergeleken.

Witte

Legacy Member
Als je er echt over wilt discusiëren mag je op het hardware forum een topic aanmaken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan