Archief - Antec + Kingston

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte

Legacy Member
Ik heb hier momenteel het volgende te koop liggen:

Antec TrueBlue 480W voeding
Maximum Power: 480 W
ATX
+5V @ < 38 A
+3.3V @ < 30 A
+12V @ < 22 A

Foto: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000AT9WX.03.LZZZZZZZ.jpg
En een review: http://metku.net/?sect=view&n=0&path=reviews/antec_480/index_eng

Hele degelijke en stabiele voeding die vanwege z'n led fans mss ook wel interessant is voor modders. Deze is achteraan voorzien van een molexaansluiting. Externe zaken voeden met 12V,5V is dus geen probleem. Momenteel nog in gebruik met een overclockte AMD opteron en 6800GT, 2 dvd drivers, 2hd's nog enkele ventilators en de pomp van men waterkoeling. Ik heb sinds enkele weken een 600W model op de kop kunnen tikken en hiermee wordt deze TrueBlue dus overbodig.

Meeneemprijs 60€

Kingston Hyper X KHX3000 DDR geheugen
DDR1, 2x256Mb PC 3000 CL 2

2 latjes, inclusief doosjes
Levenslange garantie aanwezig
Het opschrift van de labels
Zijaanzicht

Zoals je kan zien in het zijaanzicht gaat het over Winbond chips, maar zelf heb ik de koelplaatjes nog niet verwijderd om te kijken wat voor chips het precies zijn. Ik heb deze latjes ook getest in mijn pc, hier de resultaten.
RAM ingesteld op 2-2-2-5 en 3,18V bij alle testen.

DDR 400 -> Superpi 4M stabiel
DDR 480 -> Superpi 1M stabiel
DDR 480 -> Superpi 4M stabiel

Moeten normaal nog wel hoger kunnen als dit. Reden van verkoop is dat ik hier 1Gb BH-5 in gebruik heb, en deze 2*256Mb latjes al een tijdje ongebruikt in de lade blijven liggen. Ze zijn gewoonweg overbodig, net zoals de voeding :)

Meeneemprijs: 60€

Bieden excl. verzending aub

Witte

Legacy Member
Binnenkort zou er nog een DFI nf4 moederbord vrijkomen tesamen met een Opteron 146 processor en een HD van 80Gb. Mocht er interesse zijn om samen met bovenstaande hardware een volledige pc te bouwen mag je het me ook laten weten.

RocKer

Legacy Member
Heb intresse in de Opty alleen,de rest heb ik:p doe je hem alleen weg:).

retspan

Legacy Member
Antec TrueBlue 480W voeding

Aan de review te zien heeft de PSU een 20-pins ATX connector? Of toch 24-pins?

clitteke

Legacy Member
Ja ik zen wel geinteresseerd in het dfi mobo. en in den opteron eventueel ok wel. laat maar iet wete van richtprijze.

kutteke

Legacy Member
ja ne opteron hebbek al, maar dfi wilk wel kopen, die heatspreader ook nog nodig? dan regele wel iets fzo
clitteke kennek ook en daarmee kunne we dan mss zien voor de cpu?
hdd willik mss ook nogwel overpakken

clitteke

Legacy Member
Ik zien het idd wel zitte om het moederbord en de processor samen te kope aan ne goeie prijs.

Witte

Legacy Member
retspan zei:
Antec TrueBlue 480W voeding

Aan de review te zien heeft de PSU een 20-pins ATX connector? Of toch 24-pins?
Idd 20 pins voeding.

Massman zei:
minimum voor kingston ?

resultaten met hogere voltages ?
40&#8364; ?
Hogere voltages niet getest.

@ Iedereen die interesse had in de Opteron, ik hoop deze week nog de verkoop te kunnen starten. Ik schiet jullie nog wel een PM dan. Kutteke, ik heb nog steeds interesse in die IHS ja :)

Witte

Legacy Member
Meeneemprijs voor beiden verlaagd naar 50&#8364;

Ramchips zijn BH-6 of CH-5/6.
Met 3.6V erop kun je zeker 260Mz 2-2-2-5 draaien me dunkt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan