Archief - Antec fans + modding, Nexus fancontroller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenshi

Legacy Member
1) 3 Antec 120mm tricool fans. Gewone zwarte fans met molex aansluiting. Regelbaar via 3 standen.
Richtprijs: 5€/stuk

2) dual 30cm blacklight ccfl met dual invertor.
Zeer weinig gebruikt
Richprijs: 5€

3) Antec material: (120mm led fan + op geluid reagerend licht) Ongeopend
http://users.telenet.be/f_weyers/verkoop/antec1.JPG
http://users.telenet.be/f_weyers/verkoop/antec2.JPG
http://users.telenet.be/f_weyers/verkoop/antec3.JPG
Richtprijs: 7€/stuk

4) Nexus vantec 201 fan controller - silver
http://www.virtual-hideout.net/reviews/vantec_nexus_controller/index.shtml
Enkel de fancontroller, niets meer, niets minder. Eerste kanaal werkt niet meer, dus eigenlijk goed om 3 fans te regelen.
Richtprijs: 5€


Prijzen zijn geen meeneemprijs, noch minimumprijzen. Ik sluit af als de prijs me aanstaat, dat kan dus lager zijn dan wat ik heb opgegeven
Verzenden is mogelijk via de post of met Kiala.

nTFs

Legacy Member
Nexus vantec 201 fan controller - silver.

Is zoiets alleen om casefans te regelen of kan er ook de cpu fan mee geregeld worden?

smason

Legacy Member
nTFs zei:
Nexus vantec 201 fan controller - silver.

Is zoiets alleen om casefans te regelen of kan er ook de cpu fan mee geregeld worden?
Als jij je CPU-fan daarop aansluit wel natuurlijk ;)

Kenshi

Legacy Member
@SephirothSnake
Idd da zijn 2x30 cm UV lampen met nen dual invertor bij die ge gewoon op molex aansluit.

Fancontroller sluit je aan wat je wilt he ;)
Alles met 3 pin aansluitingen is ok, dus ook uwe cpu fan.

Kenshi

Legacy Member
Tis te zien of da nie te groot is om met niet genormaliseerde zending te versturen ...

phixiuZ

Legacy Member
Nexus vantec 201 fan controller

Hoeveel kost dat voor te versturen?

Kenshi

Legacy Member
Met Kiala (wat ik zelf verkies, omdat da vrij goedkoop is en tracking heeft) komt dat op 1.5€

Met de post imoet da al per kilopost omdat da te groot is voor ne gewonen enveloppe en dan kost da al 4.3€ wat afzetterij is :p

phixiuZ

Legacy Member
Deal met kiala voor de fancontroller 5€. Hier is er normaal enen in de buurt.

Edit: Oh, zie dat het maar voor drie fans is, zou er hier normaal vier willen insteken. Dan wacht ik liever nog even af. Sorry, free up.

Kenshi

Legacy Member
Nope iets te weinig, Vanaf 11€ excl wil ik da wel nog noteren.

Fit

Legacy Member
Kenshi zei:
Nope iets te weinig, Vanaf 11€ excl wil ik da wel nog noteren.

Hoe? Ge zet in uw thread dat de prijs 5€/stuk is en nu vraagt ge 5,5€ het stuk?

Hoeveel kost de verzending van 2 fans?

Kenshi

Legacy Member
Ow sorry ben zelf idd verkeerd, was naar de verkeerde artikels aant kijken in mn eigen beginpost.
2 fans verzenden kost 1.56€ denk ik

Fit

Legacy Member
Damn, niet meer opgevolgd.

Zijn de tricool fans nog beschikbaar?

Da zou dus 12€ incl. voor 2 zijn; is da OK?
Ze zijn toch goed verpakt of niet?

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan