XYRIS
Legacy Member
Hallo,
Ik heb deze CPU nog liggen,
hij is in goede staat en er is
zo een koperen plaatje bij van
thermaltake om u core ni te crushen.
* Info: http://www.cpu-world.com/CPUs/K7/AMD-Athlon XP 1800+ - AX1800DMT3C.html
* Foto's: http://users.telenet.be/XYRIS/1800+/
Bij de cpu kan eventueel een cooler:
Thermaltake Volcano 6CU+ of
Thermaltake Volcano 9
Ook kan ik der een moederbord bijdoen van mijn moeder.
Dit moederbord ga ik volgende week vervangen wegens dat
die door één of andere reden ons niet op msn laat...
Elke keer ik een check doe door msn zegt hij dat de Offline instellingen
van Internet Explorer niet goed zijn en dan moet ik in explorer:
"Extra => Opties => Geavanceerd en op "standaard instellingen" drukken en
dan TOEPASSEN en dan kan ik weer op msn , maar dit is echt
storend want dat is elke boot....Heb me suf gezocht maar vind het probleem
niet! Voor de rest werkt dit bordje gewoon zoals een ander.
Moederbord type: http://global.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-7ZX (Rev 5.1).htm#
EXTRA: Daar kan dan weer nodige SD-ram bij dat wegmoet wegens dat andere; 2x 128 + 64mb = 320mb
Ik heb deze CPU nog liggen,
hij is in goede staat en er is
zo een koperen plaatje bij van
thermaltake om u core ni te crushen.
* Info: http://www.cpu-world.com/CPUs/K7/AMD-Athlon XP 1800+ - AX1800DMT3C.html
* Foto's: http://users.telenet.be/XYRIS/1800+/
Bij de cpu kan eventueel een cooler:
Thermaltake Volcano 6CU+ of
Thermaltake Volcano 9
Ook kan ik der een moederbord bijdoen van mijn moeder.
Dit moederbord ga ik volgende week vervangen wegens dat
die door één of andere reden ons niet op msn laat...
Elke keer ik een check doe door msn zegt hij dat de Offline instellingen
van Internet Explorer niet goed zijn en dan moet ik in explorer:
"Extra => Opties => Geavanceerd en op "standaard instellingen" drukken en
dan TOEPASSEN en dan kan ik weer op msn , maar dit is echt
storend want dat is elke boot....Heb me suf gezocht maar vind het probleem
niet! Voor de rest werkt dit bordje gewoon zoals een ander.
Moederbord type: http://global.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-7ZX (Rev 5.1).htm#
EXTRA: Daar kan dan weer nodige SD-ram bij dat wegmoet wegens dat andere; 2x 128 + 64mb = 320mb

