Archief - amd 3200+ pc; dvdrw, wlan, bluethoot,... aan 250 euro!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pcfre@k

Legacy Member
midi tower black design
400w power supply
mobo winfast met vga-lan-usb2.0,raid,...pci-e onboard
amd athlon 64 3200+ boxed
512 ddr 5300 twinmoss
36 gb wD rator 10.000 rpm
8* dvdrw dual layer nec
flopp 1.44 black sony nec
wlan + bluethoot msi
controlpad (gaming)
hercules 4.1 sound pci
speakers
2*8 cm fan

250 euro!

Chris_147

Legacy Member
Kan je eens exacte specs doorgeven van het moederbord, is dit trouwens S939 of ouder?
Ooit overclocked?
Leeftijd?
"wlan + bluethoot msi" is dit een USB stick of insteekkaart?
Kan je misschien enkele foto's mailen?
Kan het ook gekocht worden zonder de speakers etc? Daar is geen behoefte aan.

pcfre@k

Legacy Member
word in zijn geheel gekocht, lijf niet met stukken zitten
nooit OC
socket AM2
wlan is idd pci kaart zit in de pc
foto's niet meteen, de case is nen xgear black 400 watt

Chris_147

Legacy Member
Tja, liefst toch van alles juiste specificaties.
Wat ik vooral, maar niet alleen, wil weten is hoeveel HD's je kan aansluiten.
Hoeveel SATA en IDE poorten en hoeveel vrije ruimtes in de case?
Het zou voor mijn vader zijn, dus ik moet nog wel eens eerst checken...

EDIT: aparte videokaart of enkel die onboard?

pcfre@k

Legacy Member
zoals gamer goed gezien heeft en flink geholpen met ineens een link :-)
winfast foxconn is wel degelijk am2 heb speciaal cpu eraf gehaald, allee jah de cooler toch :-)
is in nieuwstaat pc, zit op sommige stukken nog garantie, is paar maanden in elkaar gestoken door mij voor ne maat, maar die heeft nu ne laptop van mij gekocht dus deze pc mocht weg
250 euro is een koopje voor deze pc
groeten

Chris_147

Legacy Member
Geen interesse meer, slechts 2 SATA poorten is te weinig voor mijn vader.
Ik zoek nog wel een A8N Deluxe of zo.

pcfre@k

Legacy Member
mja ok dan,...2 sata niet genoeg, wat wil je daar gaan inhangen 3000 gig ofzo

Chris_147

Legacy Member
Mogelijks ja :D
Mijn vader speelt veel muziek en neemt dat ook op, en ja, daar kruipen wel wat gigabytes in...

pcfre@k

Legacy Member
ok genoeg off topic maar wel grappig muziek en dan ni op 2 terrabyte krijgen
hehe, kleine tip compressIE

doe een bod!

successor

Legacy Member
@chris147: een sata kaartje kost rond de €30 en geeft je 2 poorten extra. voor €100 heb je 4 poorten extra.

@pcfreak : mijn moederbord heeft 4 sata aansluitingen , en die zijn vol. Niet iedereen gebruikt even veel of even weinig opslag. ik ken mensen die professioneel nog niet toekomen met 4TB.

pcfre@k

Legacy Member
mja zo een sata kaartje vind je zelfs nog goedkoper dus...
en de onderdelen zijn dus in nieuwstaat... maar niemand heeft ier precies interesse?
succesor jij mss :p

successor

Legacy Member
mijn reservesysteem is al een stuk krachtiger dan wat jij hier aanbied. ook moet je wss ram bijsteken als je het bakje voor iets anders dan internet wil gebruiken. verder heb je hier een hele hoop onderdelen uit verschillende segmenten samengeraapt, waardoor er niet echt een bepaald doelpubliek wordt aangesproken.

pcfre@k

Legacy Member
bod genoteerd, maar is nog te weinig...is zeker 250 waard hoor

Fiestaver

Legacy Member
ge moet niet afkomen dak bod moet verhogen genoteerd dus en daar blijft het bij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan