tarske
Legacy Member
Zoals titel vermeld bied ik hier een pc aan bestaande uit occasie onderdelen die ik nog liggen had maar deze pc kan nog verder aangevuld worden met nieuwe stukken naar keuze die ik ook in mijn bezit heb momenteel !
De prijzen die ik hanteer voor de occasie stukken zijn de prijzen die op diverse fora geschat zijn vorige week !
1)case zwart/zilver zonder voeding (nieuw met factuur) 30€ (foto's)
2)voeding lc power 420watt 24/20 pin (nieuw met factuur) 40€
3)mobo msi kt3 ultra 2 (met originele doos en handleiding) 30€
4)cpu amd 2600+ barton 50€
5)geluidskaart soundblaster live 10€ (met originele driver)
6)netwerkkaart realtek 5€
7)graka msi gf4 ti4200 128mb (incl originele handleiding,drivers,games) 30€
8)256mb ddr apacer pc2700 = 20€/lat (heb 3 identieke latten)
9)hd wd 80gb = 35€
10)dvd rom = 10€
deze 10 onderdelen gaan dus zeker alleen weg als 1 geheel,richtprijzen staan erbij (zijn trouwens de geschatte prijzen)
richtprijs met 1 lat van 256mb ram = 260€
richtprijs met 2 latten van 256mb ram = 280€
richtprijs met 3 latten van 256mb ram = 300€
Deze pc kan dus verder aangevuld worden met nieuwe stukken aan de huidige prijzen !
11)dvd-rw 16x zwart met labelflash
12)sony floppy zwart
13)muis & toetsenbord
14)2 x 512mb ddr corsair pc 3200
15)graka geforce 6200 256mb
Ik heb trouwens ook nog een scherm staan om complete setup te maken !
Er word dus voorlopig niets apart verkocht zodat een kandidaat koper nog wat keuze heeft,de eerste 10 onderdelen blijven steeds samen tenzij je voor het andere ram of graka of dvd-rw kiest.
Indien verdere vragen en of voorstellen voor andere samenstellingen mag dit via pm,mail of messenger gebeuren,bieden kan enkel in de thread zelf !
OPGELET : alvorens te bieden in deze thread :
- Een bod plaatsen betekent dit item effectief kopen,gene zever achteraf van ik heb geen geld of ik mag het niet kopen of dergelijks,bieden is kopen,das logisch hè.
- Verkopen buiten het forum (andere fora of vriendenkring) kan ook volgens de buy & sell regels mits ik dat bod hier plaats en iedereen hier dan de kans heeft tot overbieden.
- Ik verkies een verkoop met afhaling,dit kan bij mij thuis te Beveren-Waas.
- Gelieve geen onnodige replys te posten zodat deze thread proper en overzichtelijk blijft voor potentiele kopers.
- Indien dit alles u schikt,start met bieden zou ik zeggen.
De prijzen die ik hanteer voor de occasie stukken zijn de prijzen die op diverse fora geschat zijn vorige week !
1)case zwart/zilver zonder voeding (nieuw met factuur) 30€ (foto's)
2)voeding lc power 420watt 24/20 pin (nieuw met factuur) 40€
3)mobo msi kt3 ultra 2 (met originele doos en handleiding) 30€
4)cpu amd 2600+ barton 50€
5)geluidskaart soundblaster live 10€ (met originele driver)
6)netwerkkaart realtek 5€
7)graka msi gf4 ti4200 128mb (incl originele handleiding,drivers,games) 30€
8)256mb ddr apacer pc2700 = 20€/lat (heb 3 identieke latten)
9)hd wd 80gb = 35€
10)dvd rom = 10€
deze 10 onderdelen gaan dus zeker alleen weg als 1 geheel,richtprijzen staan erbij (zijn trouwens de geschatte prijzen)
richtprijs met 1 lat van 256mb ram = 260€
richtprijs met 2 latten van 256mb ram = 280€
richtprijs met 3 latten van 256mb ram = 300€
Deze pc kan dus verder aangevuld worden met nieuwe stukken aan de huidige prijzen !
11)dvd-rw 16x zwart met labelflash
12)sony floppy zwart
13)muis & toetsenbord
14)2 x 512mb ddr corsair pc 3200
15)graka geforce 6200 256mb
Ik heb trouwens ook nog een scherm staan om complete setup te maken !
Er word dus voorlopig niets apart verkocht zodat een kandidaat koper nog wat keuze heeft,de eerste 10 onderdelen blijven steeds samen tenzij je voor het andere ram of graka of dvd-rw kiest.
Indien verdere vragen en of voorstellen voor andere samenstellingen mag dit via pm,mail of messenger gebeuren,bieden kan enkel in de thread zelf !
OPGELET : alvorens te bieden in deze thread :
- Een bod plaatsen betekent dit item effectief kopen,gene zever achteraf van ik heb geen geld of ik mag het niet kopen of dergelijks,bieden is kopen,das logisch hè.
- Verkopen buiten het forum (andere fora of vriendenkring) kan ook volgens de buy & sell regels mits ik dat bod hier plaats en iedereen hier dan de kans heeft tot overbieden.
- Ik verkies een verkoop met afhaling,dit kan bij mij thuis te Beveren-Waas.
- Gelieve geen onnodige replys te posten zodat deze thread proper en overzichtelijk blijft voor potentiele kopers.
- Indien dit alles u schikt,start met bieden zou ik zeggen.