Archief - Amd 2500xp systeem + 19 inch Philips

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snapscan

Legacy Member
hi,

dit systeem stond 2 weken geleden ook al te koop maar khad alle juiste info toen nog niet Bv HD is 80 gig ipv 40... ( vorige thread https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/volledig-amd-2500xp-systeem.399705 )

Dus hier het systeem met alle juiste info

Moederbord : Asus A7v8X-x
Rams : 2 x 256 MB DDR Pc 3200
Dvdrom : Pioneer
CDrom/Writer : Plextor speed 16X
Netwerkkaart : 100 Mb
Voeding : 300W
Harddisk : Maxtor 80 gig ATA 133 HDD
Graka : Geforce 3 ti 200 Nvidia Creative
Case : standaard witte case ( zie foto )
Scherm : Philips 19 inch CRT type 109B ( zie foto )
Muis : Trust 450L optical mouse
toetsenbord : standaard
boxen : Standaard

http://i30.photobucket.com/albums/c319/Snapscan/DSC00354.jpg

http://i30.photobucket.com/albums/c319/Snapscan/DSC00350.jpg

Af te halen in Gent tijdens de week of Kortrijk in het weekend ...Eventueel ook gebracht indien niet te ver...

In vorige thread was hoogste bod 220 van XYRIX ( geldt nog altijd indien hij nog interesse heeft)

sorry voor het ongemak , maar kon vorige thread niet meer editen

Mijn whitelist +4

greetz

XYRIS

Legacy Member
Owkay...

Na lang genoeg te wachten eer je op msn komt, en dat niet gebeurt,
zal ik het maar hier posten en hopen dat ik u via deze weg kan vinden.

1) Waar is mijn FRONTJE van die PLEXTOR WRITER !!??

http://users.telenet.be/XYRIS/PC 1800+/Case (1).JPG
http://i30.photobucket.com/albums/c319/Snapscan/DSC00354.jpg

OP u FOTO is er toch een....!

2) Op die case plakten 3 STICKERS (zijkant te zien op foto, bovenaan 2
=> Waar zijn die op JOUW "recente" foto?? 4/3/2006

3) Al die MOOIE krassen???

http://users.telenet.be/XYRIS/PC 1800+/Case (2).JPG
http://users.telenet.be/XYRIS/PC 1800+/Case (3).JPG

4) 1 van die 2 "standaard" boxen gaat niet...

5) Floppy drive?????

En dan staat op jouw foto dat die recent zijn getrokken...
Lol, neem toch een foto's van huidige stand eh!



Ik kan ook mijn pc trekken en zeggen te koop en dan ff wat uithalen.

XYRIS

Legacy Member
Last Activity: Today 00:11 :wtf:

Ondertussen ook Gemailed & nog altijd niet online geweest

XYRIS

Legacy Member
Snapscan
Member
Last Activity: Today 17:25
Viewing Thread Amd 2500xp systeem + 19 inch Philips @ 17:25

Antwoord dan!

Snapscan

Legacy Member
sorry , ik lees buy sell forum niet als ik niets zoek /verkoop

VinX

Legacy Member
Snapscan zei:
inderdaad :p

alles is settled via MSN

I'm NOT a CROOK ;)
Oe komde gij zo aan een hoge whitelist man! Zo brol verkopen die dan nog nie eens in orginele staat is bij levering : SHAME:doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan