Snapscan
Legacy Member
hi,
dit systeem stond 2 weken geleden ook al te koop maar khad alle juiste info toen nog niet Bv HD is 80 gig ipv 40... ( vorige thread https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/volledig-amd-2500xp-systeem.399705 )
Dus hier het systeem met alle juiste info
Moederbord : Asus A7v8X-x
Rams : 2 x 256 MB DDR Pc 3200
Dvdrom : Pioneer
CDrom/Writer : Plextor speed 16X
Netwerkkaart : 100 Mb
Voeding : 300W
Harddisk : Maxtor 80 gig ATA 133 HDD
Graka : Geforce 3 ti 200 Nvidia Creative
Case : standaard witte case ( zie foto )
Scherm : Philips 19 inch CRT type 109B ( zie foto )
Muis : Trust 450L optical mouse
toetsenbord : standaard
boxen : Standaard
http://i30.photobucket.com/albums/c319/Snapscan/DSC00354.jpg
http://i30.photobucket.com/albums/c319/Snapscan/DSC00350.jpg
Af te halen in Gent tijdens de week of Kortrijk in het weekend ...Eventueel ook gebracht indien niet te ver...
In vorige thread was hoogste bod 220 van XYRIX ( geldt nog altijd indien hij nog interesse heeft)
sorry voor het ongemak , maar kon vorige thread niet meer editen
Mijn whitelist +4
greetz
dit systeem stond 2 weken geleden ook al te koop maar khad alle juiste info toen nog niet Bv HD is 80 gig ipv 40... ( vorige thread https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/volledig-amd-2500xp-systeem.399705 )
Dus hier het systeem met alle juiste info
Moederbord : Asus A7v8X-x
Rams : 2 x 256 MB DDR Pc 3200
Dvdrom : Pioneer
CDrom/Writer : Plextor speed 16X
Netwerkkaart : 100 Mb
Voeding : 300W
Harddisk : Maxtor 80 gig ATA 133 HDD
Graka : Geforce 3 ti 200 Nvidia Creative
Case : standaard witte case ( zie foto )
Scherm : Philips 19 inch CRT type 109B ( zie foto )
Muis : Trust 450L optical mouse
toetsenbord : standaard
boxen : Standaard
http://i30.photobucket.com/albums/c319/Snapscan/DSC00354.jpg
http://i30.photobucket.com/albums/c319/Snapscan/DSC00350.jpg
Af te halen in Gent tijdens de week of Kortrijk in het weekend ...Eventueel ook gebracht indien niet te ver...
In vorige thread was hoogste bod 220 van XYRIX ( geldt nog altijd indien hij nog interesse heeft)
sorry voor het ongemak , maar kon vorige thread niet meer editen
Mijn whitelist +4
greetz

