Archief - Allerlei

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Modding stuff
Groen LCD HD44780
2*20 lijnen
ene bandkabel is der al aangesoldeerd

3 Blue Illuminated Vandal Resistant Buttons
http://www.bulgin.co.uk/Products/Switches/switches_images/MPI1002_400px.jpg
- 15 Euro exclusief per stuk minimum!

Ordinaire fanguards
2 * 120mm
1 * 8mm

Kabelmesh
kleuren: Paars, Zwart, Oranje, Geel, Rood
zeg maar wat ge nodig hebt, ik zal kijken hoeveel meter ik nog heb liggen.

PC
VGA kaartje van Trident (PCI)
VGA kaartje van 3Dfx (PCI) (kzou nie weten wat het is)

Pentium 2 333mhz MMX
Met mobo, 64mb SDRam 168pin, 3com netwerkkaart (ISA)

Packard Bell scherm 17" doet max 1024*768
Yellow Dragon 14" scherm idem max 1024*768
- 10 euro voor de 2

Belden UTP Cat5
- 25 cent de meter (ik heb een grote rol :D )

200Watt voeding
- 5 euro

Emu/Ensoniq geluidskaart
4 channel surround, niet zo nieuw, maar gene krot kwa geluid.

Quadrant Cinemaster DVD add-in card

Micro-ATX bordje met AMD palonimo op.
950 echte mhz geen idee wat dat in AMD aanduiding is.
- 60 euro

Voorwaarden
Verzending kost 4 euro voor alles wat in een doos moet.
Geen offtopic, geen commentaar op de prijzen: als het echt veels te duur is heb ik dat zelf ook wel door. (the report button will be used)
Bieden EXLUSIEF verzending.
Afhalen kan ook, dat kan in Geel of Genk. Eventueel wil ik afspreken in de nabije omgeving.
Ik beslis wanneer ik de verkoop afrond en ik heb het recht een koper te weigeren.

white_steam

Legacy Member
Geel en zwart meshing, foto, en hoeveel heb je zo liggen + eventuele pic en prijs ...

grtz white "binst free upke"

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

kan je leveren in HALLE (bij Brussel)
Kwil u jouw bezninne wel betalen.

Heb interesse in dat 17" scherm

cool_boy_ke

Legacy Member
Foto's LCDje en wat bedoel je met "ene bandkabel is der al aangesoldeerd" ?

Rijder17ra

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Packard Bell scherm 17" doet max 1024*768
Yellow Dragon 14" scherm idem max 1024*768
- 10 euro voor de 2

Staat en ouderdom van dat 17 inch scherm? Pics? verkleurd/vergeeld,...?
Hoe zijn de kleuren?
Indien op deze vragen een antw geeft dat OK is --> 10 euro-tjes
Als ge uwen hardware komt halen, dan kunde dat scherm meebrengen ;)

:D

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
XYRIS zei:
Hallo,

kan je leveren in HALLE (bij Brussel)
Kwil u jouw bezninne wel betalen.

Heb interesse in dat 17" scherm

Ik kan in principe leveren. Dat kost u 7,5 Euro

Rijder17ra zei:
Staat en ouderdom van dat 17 inch scherm? Pics? verkleurd/vergeeld,...?
Hoe zijn de kleuren?
Indien op deze vragen een antw geeft dat OK is --> 10 euro-tjes
Als ge uwen hardware komt halen, dan kunde dat scherm meebrengen ;)

:D

Geen idee van ouderdom, goeie staat, gene pics is wa moeilijk om der nu te trekken. Niet vergeeld, kleuren zijn nog goe: contrast heeft nooit op full gestaan.

cool_boy_ke zei:
Foto's LCDje en wat bedoel je met "ene bandkabel is der al aangesoldeerd" ?

(LCD + bandkabel)
http://users.skynet.be/bk286019/LCD.jpg

white_steam zei:
Geel en zwart meshing, foto, en hoeveel heb je zo liggen + eventuele pic en prijs ...

grtz white "binst free upke"

Dit is alle mesh wat ik heb, tis er van 10mm dus in principe voor ATXconnector kabel. De zwarte is op rol van 5meter de rest zal ook wel zoiets zijn. Is gekocht geweest om signaalkabel van ne P.A. mee te meshen.
http://users.skynet.be/bk286019/mesh.jpg

XYRIS

Legacy Member
17€ voor die 17" gebracht.

kan je echt op geen enkele maniers pics nemen?

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Rijder17ra zei:
Ge ziet dus ook af van uw bod dat ge hier hebt gedaan?

moet ik de PM bovenhalen waarin staat dat gij niet kunt wachten tot na mijn examens?

Dus waarom begint ge daarover? En waarom hier?

Rijder17ra

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
moet ik de PM bovenhalen waarin staat dat gij niet kunt wachten tot na mijn examens?

Dus waarom begint ge daarover? En waarom hier?

Omdat het in mijne weg staat/stond en in nog gene andere koper heb gevonden.
I'll keep that in mind...:evil:
:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan