Archief - Allerlei pc onderelen en nog meer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hiroi

Legacy Member
CPU Intel E6600 Dual core

Meer informatie: http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=1021

Foto: http://img479.imageshack.us/my.php?image=img0498ow6.jpg

CPU is in heel goeie staat, is 10/01/2007 aangekocht bij Codima. Factuur heb ik ook nog. Indien iemand dit wil kan ik er nog een stock koeler bij geven.


Grafische kaart: Asus EN7900GTX

Meer informatie: http://tweakers.net/productreview/3116

Foto: http://img166.imageshack.us/img166/5412/img0497ck4.jpg

Kaart is in heel goede staat, de kaart is aangekocht op 02/06/2006 in VDH soft te Gent.
Factuur heb ik ook nog.


Harde schijf Diamondmax10 250GB

Meer informatie:
Model 6L250R0
Pata 133

Foto: http://img251.imageshack.us/img251/1134/img0503eo0.jpg

HD is praktisch nooit gebruikt geweest. Aangekocht op 4/10/2005. Het kasticket heb ik hier ook nog van.

Voeding Antec 500W (EA500)

Meer informatie: http://www.ciao-shopping.nl/Antec_EarthWatts_EA500_EC_voeding_500_Watt__641240#productdetail

Foto: http://img249.imageshack.us/img249/8333/img0500tg2.jpg

de voeding zat bij m'n Antec case en is nagelnieuw en nooit gebruitk geweest.

TFT monitor 19”: HP vs 19

Meer informatie: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF13a/20877-314709-314713-314713-314713-12117312.html

Foto: http://img64.imageshack.us/img64/2011/img0494fi6.jpg

Scherm is in perfecte staat, het is aangekocht op 12/04/2005. Het kasticket heb ik hier ook nog van.


Adsl modem / router WAG54G

Meer informatie: http://tweakers.net/meuktracker/6425/Linksys-WAG54G-1.02.2.html

Foto: http://img215.imageshack.us/img215/5953/img0496px8.jpg

Modem is aangekocht op 23/08/2005. Werkt steeds nog naar behoren. Zelfs de LAN poorten zijn nooit gebruikt geweest, enkele het draadloos gedeelte.


Antec case P180

Meer informatie: http://tweakers.net/productreview/1860

Foto: http://img487.imageshack.us/img487/5947/img049qo8.jpg

De case is van 02/06/2006 er zijn wel enkele krasjes op en 1 koeler ontbreekt en enkele vijsjes enzo ontbreken ook. De sleuteltjes om de kast af te sluiten zijn ook niet meer teug te vinden.


DVD/Harddisk recorder Philips HDRW720

Meer informatie: http://www.kieskeurig.nl/product/4B3DB292A7EAE443C1256E79004F1237.htm

Deze HD recorder werkt nog prima inclusief afstandsbediening, garantiebewijs is er niet meer aangezien deze uit zijn garantieperiode is, ongeveer 2jaar oud.


Alles zou ik liefst via de post verzenden en of risico van de bieder.
Anders indien men wenst echt af te spreken dan aan de kanten van gent.

bieden zou ik graag de week dat komt afgehandelt zien.

edit:Een prijs wil ik niet echt zeggen dus doe gewoon een bod

edit: ook nog te koop Aerocool coolpanel 2

meer informatie: http://www.eynstein.nl/index.php?page=product&id=5017

tarske

Legacy Member
Ik ga deze thread sluiten voor het feit dat minimumprijzen verplicht zijn !
Bij deze zijn ook alle gegeven boden ongeldig en verwijderd zodat er niemand meer of minder gedupeerd is !
Als jij voor deze goederen nog een nieuwe thread wil starten lees dan eerst de regels eens grondig en ik laat u zowieso nu 3 dagen wachten om hiervoor een nieuwe thread te starten !
Indien je niet prijsbewust bent hebben wij daarvoor een prijsschattingsforum waar je richtprijzen kan bekomen.
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan