Archief - Acer Travelmate 4002 WMLI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Napotek

Legacy Member
ACER Travelmate 4002 WMli
Centrino Notebook met volgende specificaties:
Intel Pentium M 725 (1,6 Ghz)
1024MB DDR RAM (upgrade)
HD 60G
Card Reader
DVD-Dual
Modem/Lan
Intel Pro Wireless
Windows XP Home SP2
15,4" WXGA TFT
VGA ATI Radeon 9700 MB 64 MB
IR
3 USB2.0
Firewire
TV-out
Aankoopdatum 06/01/2005
Uitgebreide garantie ACER ADVANTAGE WARRANTY (tot 06/01/2008)
Perfecte staat- weinig gebruikt - geen schade
Batterij in uitstekende staat.
verpakking + software ter beschikking

Aldus vorig jaar aangekocht voor 1598 EURO inclusief uitgebreide garantie

Minimumprijs 750 euro
Meeneemprijs 850 euro

Ik heb het recht bla bla bla ........

Snelle beslissers krijgen er een notebook tas + optische muis van Creative bij.

Asshen

Legacy Member
Wat is uw locatie ?
Ophaling, verzending, levering mogelijk ?

Dank.

Napotek

Legacy Member
Ik ben woonachtig te Rumst (ligt tussen Antwerpen en Mechelen)

Verzending : No way.

Ophaling of levering : geen probleem.

SuPeRFunk

Legacy Member
Wat is het preciese gewicht en de autonomie?

Kan je enkele foto's posten aub. Ik ben misschien geïnteresseerd.

Greetz

Asshen

Legacy Member
Heb je er zelf enige wijzigingen aan gedaan ?
Staandaard specs stellen 512MB RAM en 80GB HDD...

Thanks.

Napotek

Legacy Member
Upgrade naar 1gig memory
Laptop aangekocht met HD van 60Gb.

Autonomie +/- 3,5 à 4 uur afhankelijk van het gebruik en het energieproggie.
Batterij wegens het weinig gebruik in uitstekende staat.

PS. De uitgebreide garantie biedt tevens de optie tot aankoop van een tweede batterij die tegen verminderde prijs 25 % kan worden aangekocht.

DyNaRaX

Legacy Member
Asshen zei:
Heb je er zelf enige wijzigingen aan gedaan ?
Staandaard specs stellen 512MB RAM en 80GB HDD...

Thanks.


Wij hebben hier thuis dezelfde laptop, toen we hem bestelden stond er ook 60 Gb op de site bij tones maar we hebben een gekregen met 80 Gb.

Er zijn dus 2 versies, eentje met 60 Gb en de latere met 80 Gb.

PS: prima laptop, houd het hier makkelijk meer dan 4 uur uit op batterij

SuPeRFunk

Legacy Member
Bod van 750 euro inclusief draagtas en optische muis onder voorbehoud.

Had nog graag enkele foto's gezien en natuurlijk getest.

Is het mogelijk om te leveren zonder meerprijs? :)

MVG

Napotek

Legacy Member
Heb eerst eens gekeken waar Kampenhout zich ergens situeert. Blijkbaar niet al te ver.
Levering geen probleem.

Ik beschik jammer genoeg niet meer over een digitaal fototoestel.

Laptop verkeert weliswaar in nieuwstaat.

Indien het past kom ik ens af en kan je de laptop zien en testen.

MVG

SuPeRFunk

Legacy Member
Napotek zei:
Heb eerst eens gekeken waar Kampenhout zich ergens situeert. Blijkbaar niet al te ver.
Levering geen probleem.

Ik beschik jammer genoeg niet meer over een digitaal fototoestel.

Laptop verkeert weliswaar in nieuwstaat.

Indien het past kom ik ens af en kan je de laptop zien en testen.

MVG

Ok. Je mag altijd eens afkomen. Liefst na 18.00u. als het in de loop van de week is.

Zal je mijn adres pm'en.

MVG

MrMorePhun

Legacy Member
Indien geen defecte pixels op het scherm (wit/r/g/b?)

Bied ik 800€ (meeneem) als deze geleverd kan worden te Zoersel?

Groetjes

Napotek

Legacy Member
Geen dode pixels aanwezig.

Vermits jij de meeneemprijs hebt geboden is de laptop voor mij verkocht.

Levering te Zoersel geen probleem.

Check PM.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan