DawG^
Legacy Member
yow,
omdat ik een nieuw scherm ga kopen (groter en breedbeeld) verkoop ik dit scherm.
geen dode pixels of problemen. testen of bezichtigen is geen probleem.
ik denk dat de doos op zolder ligt, faktuur heb ik wel niet meer.
ouderdom: +- 2j, matig gebruik.
ik vind niet echt informatie over dit scherm op internet, aangezien het een ouder type is.
het is een zeer goed game-scherm. ik zie nix van ghosting (reactietijd weet ik niet, ik denk 12ms)
beginprijs: 175€
meeneemprijs: 225€.
greetz
omdat ik een nieuw scherm ga kopen (groter en breedbeeld) verkoop ik dit scherm.
geen dode pixels of problemen. testen of bezichtigen is geen probleem.
ik denk dat de doos op zolder ligt, faktuur heb ik wel niet meer.
ouderdom: +- 2j, matig gebruik.
ik vind niet echt informatie over dit scherm op internet, aangezien het een ouder type is.
het is een zeer goed game-scherm. ik zie nix van ghosting (reactietijd weet ik niet, ik denk 12ms)
beginprijs: 175€
meeneemprijs: 225€.
greetz
.