Archief - Acer 17" LCD scherm ( AL 707 )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DawG^

Legacy Member
yow,
omdat ik een nieuw scherm ga kopen (groter en breedbeeld) verkoop ik dit scherm.
geen dode pixels of problemen. testen of bezichtigen is geen probleem.
ik denk dat de doos op zolder ligt, faktuur heb ik wel niet meer.
ouderdom: +- 2j, matig gebruik.
ik vind niet echt informatie over dit scherm op internet, aangezien het een ouder type is.
het is een zeer goed game-scherm. ik zie nix van ghosting (reactietijd weet ik niet, ik denk 12ms)
beginprijs: 175€
meeneemprijs: 225€.

greetz

McBr@in

Legacy Member
No offence, maar heb hier hetzelfde scherm gehad, en da is geen 175€ meer waard ze. Heb het gekocht aan 235€ en dan spreken we al van een jaar terug.

Just saying e, is goe scherm enzo.

Reactietijd is trouwens 20ms

DawG^

Legacy Member
McBr@inless zei:
No offence, maar heb hier hetzelfde scherm gehad, en da is geen 175€ meer waard ze. Heb het gekocht aan 235€ en dan spreken we al van een jaar terug.

Just saying e, is goe scherm enzo.

Reactietijd is trouwens 20ms

20ms? da zoude dan ook ni zeggen :eek: .

prijzen aangepast:

beginprijs: 125€
meeneemprijs 175€

ZMarre

Legacy Member
Ik peis dat gij het over de AL1711 hebt. De AL707 is de gamersversie van de AL1731, en had toch wel degelijk een stuk lagere reactietijd.

DawG^

Legacy Member
ZMarre zei:
Ik peis dat gij het over de AL1711 hebt. De AL707 is de gamersversie van de AL1731, en had toch wel degelijk een stuk lagere reactietijd.

kheb net ff gegoogeld en vind idd terug dat het 20ms is. ik kan het bijna niet geloven maarja.
wie interesse heeft maar bang is dat dit scherm last heeft van ghosting mag altijd komen kijken, het is een prachtscherm om te gamen.
greetz

DawG^

Legacy Member
sorry dat ik niet antwoorde maar in het weekend ben ik nauwelijks online.
bod genoteerd hgeert. indien er binnen de 24u geen reactie is, is het voor jou.
greetz

DawG^

Legacy Member
up

@ hgeert: is het mogelijk om het scherm dit weekend af te halen (mocht je het winnend bod hebben) in vinkt? ik zit daar op een lan die ik en nog enkele vrienden organiseren (vinkt ligt tussen deinze en aalter, +- 10km van tielt).

greetz

hgeert

Legacy Member
k zou er liever in de week om komen , naar tielt, t is korter voor mij he

DawG^

Legacy Member
sold aan hgeert voor 150€ afgehaald.
voor mij geen probleem, maar dat zal dan wel volgende week moeten zijn (tussen 14u tot 20u) want deze week heb ik geen tijd meer aangezien we nog met heel wat voorbereidingen zitten voor die lan van dit weekend.
greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan