Archief - Abit IC7MAXIII , OCZ Plat Rev 2 1Gb , P4 3.2 , 9800 Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a3ke

Legacy Member
Deze artikelen worden dus verkocht

Momenteel heb ik even een crisis in tijd maar alvast een topic om interresse te peilen en biedingen op gang te brengen (indien vragen shoot)

1)-Moederbord is iets meer dan jaar oud maar vind factuur doos en alle nest niet meer terug (wel perfect in werking offcourse)

2)-Het Ram is het befaamde OCZ PC3200 Platinum Rev 2 5/2/2/2 Geheugen , 2 latten van 512 en het beste eraan is --> ze zitten NIEUW in de doos Cool

3)-De processor heeft hier Aircooled met zalman 7000 aan 3.9 Ghz gedraaid zonder problemen (zalman included)

4)-De 9800 Pro is van CLub 3D en draait easy meer dan XT stock versie

Startprijzen

1)60 €
2)150 €
3)150 €
4)90 €

Happy Biddings

PS : staat ook op tones

a3ke

Legacy Member
Even een beetje duidelijkere info over alles nu ik wat meer tijd heb ....

1)-Moederbord is iets meer dan jaar oud , geen factuur doos en dergelijke (heb ik niet meer)
http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=4

2)-Het Ram is het befaamde Elite OCZ PC3200 Platinum Rev 2 5/2/2/2 Geheugen , 2 latten van 512 en het beste eraan is --> ze zitten NIEUW in de doos Cool
http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_el_ddr_pc_3200_platinum_revision_2

3)Intel Pentium 4 Socket 478 3.2 Ghz/1024 Mb/800 FSB heeft hier Aircooled met zalman 7000 aan 3.9 Ghz gedraaid zonder problemen (zalman included)


4)-De 9800 Pro is van CLub 3D en draait easy meer dan XT stock versie (namenlijk 450/780) en is uitgerust met een Artic Silencer Rev 3
http://www.club-3d.nl/productshow_v...ode=CGA-P988TVD&show=&filter=&selection=&l=en



De onderdelen gaan weg mits ik met het ram in panne was gevallen en een volledig nieuwe setup had gekocht .
Later gebleken was dus gewoon enkel Ram defect .....
Dus , de spullen liggen hier klaar


Startprijzen

1)60 €
2)150 €
3)150 €
4)90 €

Happy Biddings

PS : STaat ook op Tones

Coolrunner

Legacy Member
a3ke zei:
3)Intel Pentium 4 Socket 478 3.2 Ghz/1024 Mb/800 FSB heeft hier Aircooled met zalman 7000 aan 3.9 Ghz gedraaid zonder problemen (zalman included)

prijs zonder zalman ? kheb al ne 7700Cu dus ....

Zonnestraal

Legacy Member
heb dringend nood aan een p4 478 cpu. Ik geef je 160 voor de cpu en je mag de zalman houden. Maar moet dan wel snel gebeuren ^^

Indien akkoord mag je me pm'en met je gegevens

a3ke

Legacy Member
LaVeLLe zei:
heb dringend nood aan een p4 478 cpu. Ik geef je 160 voor de cpu en je mag de zalman houden. Maar moet dan wel snel gebeuren ^^

Indien akkoord mag je me pm'en met je gegevens

3)CPU , zonder zalman bod van 160 € van LaVeLLe op Teleslet ; CPU is verkocht aan LaVeLLe indien geen hoger bod op CPU alleen voor 21 H 18/02/2006

Th0masSss zei:
hoeveel prijs voor de zalman?:p en van waar ben je?

25 € ofzo is goe , ben van Blaasveld (ligt tussen mechelen en willebroek)

a3ke

Legacy Member
Th0masSss zei:
welke zalman ist juist? alcu/cu?

Het is een volledig koperen

informa zei:
maar de link is voor IC7-G

http://www.abit-usa.com/products/mb/socket478.php

Abit heeft geen apparte pagina voor de verschillende modellen IC7-G , het geen dat ik verkoop is het laatst verkochte model , het MAX III model met OTES Cooling

piotke zei:
Toch een bodje, van 400 voor alles

OK , dit is zeer interresant , bod aangenomen , alles gaat naar Piotke als niemand op alles opbied voor 12.12 H 19/02/06

TrixjaH

Legacy Member
ben zelf de trotse bezitter van dit mobo en met toch redelijk veel ervaring ivm mobo's vind k dit mobo zowat het beste mobo voor socker 478!
super stabiel, makkelijke oc, otes koeling doet goed zijn job,...

a3ke

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan