IkKe
Legacy Member
Heb dit kaartje nog liggen, mag weg voor eerlijke prijs.
Kan worden getest.
Kaart heeft 2 VGA uitgangen, 1 s-VHS en 1 composite
Liefst niet opgestuurd(heb slechte ervaringen met post), kan het eventueel wel brengen in regio antwerpen.
Als iemand interesse heeft gelieve mij eventjes mail te sturen want kom hier niet heel vaak.
MVG
ps: Als ja pix wilt even in mailtje sturen
/edit gaat gemakkelijker met mail adres
[email protected]
Kan worden getest.
Kaart heeft 2 VGA uitgangen, 1 s-VHS en 1 composite
Liefst niet opgestuurd(heb slechte ervaringen met post), kan het eventueel wel brengen in regio antwerpen.
Als iemand interesse heeft gelieve mij eventjes mail te sturen want kom hier niet heel vaak.
MVG
ps: Als ja pix wilt even in mailtje sturen
/edit gaat gemakkelijker met mail adres

[email protected]
.