Archief - 4 x 200gig IDE en 4 x 180gig IDE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bielie666

Legacy Member
Model Family: Western Digital Caviar SE family
Device Model: WDC WD2000JB-00GVA0
Firmware Version: 08.02D08
User Capacity: 200,049,647,616 bytes
Warranty: until 22 apr 2008

Disk 1 :Serial Number: WD-WCAL82277220
Disk 2 :Serial Number: WD-WCAL82277219
Disk 3 :Serial Number: WD-WCAL82277030
Disk 4 :Serial Number: WD-WCAL82277074


Model Family: Western Digital Caviar SE family
Device Model: WDC WD1800JB-00DUA0
Firmware Version: 70.13G70
User Capacity: 180,045,766,656 bytes
Warranty: None

Disk 5 :Serial Number: WD-WMACK1414570
Disk 6 :Serial Number: WD-WMACK1453421
Disk 7 :Serial Number: WD-WMACK1441940
Disk 8 :Serial Number: WD-WMACK1441571


* Alle disken zijn volledig leeg.
* Volledig foutvrij bij full surface SMART self check (Laatste check op 6 okt 2007).
* Alle disken zijn altijd goed gekoeld geweest in speciale server case
* Weg wegens upgrade fileserver

Min prijzen voor disk1-4: 25 euro/disk (afhalen in Leuven)
Min prijzen voor disk5-8: 20 euro/disk (afhalen in Leuven)

Indien niet te ver van leuven kan er evt iets afgesproken worden dat ik ze zelf langsbreng voor een klein extra bedrag.


(Ook nog scsi materiaal te koop: https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/tkadaptec-scsi-controller-73gb-15krpm-hd.526875 )

Zelanus

Legacy Member
230 euro voor alles, inclusief uw scsi materiaal, afgehaald

Bielie666

Legacy Member
Zelanus zei:
230 euro voor alles, inclusief uw scsi materiaal, afgehaald

Dit lijkt me goed.

Ik zal het bieden morgen om 18u afsluiten. Er zijn nog een aantal mensen die mogelijk ook interesse hadden. Indien er dus geen hoger of beter bod komt, is alles voor u :-)

Bielie666

Legacy Member
!8r@}{!M zei:
Heb je soms een meeneem prijs voor een Hd

Aangezien zelanus het ganse aanbod neemt, heeft dit wel mijn voorkeur. Anders is er een kans dat ik met sommige hd's blijf zitten en ik er financieel uiteindelijk ook minder aan heb.

Dus tenzij zelanus zegt dat het voor hem ok is dat hij disken 5,6,7 niet perse nodig heeft, denk ik dat het enige bod dat nog kans maakt een bod is (of combinatie van biedingen) waardoor ik uiteindelijk meer dan 230 euro aan de deal overhoud.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan