Archief - 3700+ San Diego@3ghz prime stable Air cooled

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El Snorro

Legacy Member
Heb deze processor terug gehad van RMA van mijn oude processor. Deze clockt leuk maar ik heb hier een 4000+ liggen die het beter doet, daarom gaat deze weg.
Doet sowiezo 3,0ghz prime95 stable @1,5v, zal van de week nog eens kijken of dat voltage ook lager kan want ik doe al prime stable 2855mhz op 1,3v, ik denk dat 3,0ghz wel moet lukken op ~1,4v.
Ook doet deze processor met stepping KABYE 0542FPMW 3,2ghz superpi stabiel.
Dit alles onder aircooling! (thermaltake big typhoon)

2855mhz 1,3v prime:
http://img91.imageshack.us/img91/7043/28551312v4vx.jpg

Ook doet ie het goed op zeer lage voltages!
2705mhz 8 uur lang prime op 1,24v
http://img38.imageshack.us/img38/7033/27051248v1ri.jpg

En hier de 3230mhz superpi 1m run:
http://img22.imageshack.us/img22/3188/32301664v8gc.jpg

Mail me met eventuele Boden, geen boden onder de €200 aub omdat de processor goed overclocked en slechts een week oud is.

Reeds een bod van €200


ElSnorro88 [at]Gmail [dot]Com

Teemto

Legacy Member
Het is wel de gewoonte dat je dan een link opgeeft indien je op meerdere fora je waar te koop stelt.;)

El Snorro

Legacy Member
cherouke zei:
Is hij boxed? Heeft hij nog garantie en zo ja van waar?

Je bent nu de hoogste bieder, met een bod van 270 euro.
Hij is boxed (boxed cooler is niet gebruikt) en garantie is rechtstreeks via amd (heb ik ook gedaan, is erg snel en handig).

Ik wacht nog even af, heb mails/pm's verstuurt naar andere bieders, misschien willen die hoger gaan.

El Snorro

Legacy Member
XTRATEC zei:
€280 van mijnentwege

Genoteerd, je hebt nu het hoogste bod.

Eens zien of er nog mensen hoger gaan, ik wacht nog paar daagjes af denk ik, of je je moet met erg leuk bod komen.;)

El Snorro

Legacy Member
DJones zei:
El Snorro

vermeld ook in je begin post dat cpu ook elders is tk aangeboden

dan staan de geintreseerde bieders van TN voor geen verrassingen

zelfde cpu s (3700+ san diego) boxed vindt je in volgende pc schops voor 250€ (clocken al zeker tot 2900mhz a max 3000mhz)

http://www.computerparts.be/

http://www.padeg.com/list.php?lang=2...ticl e&page=0

soz voor bump offtopic

mvg

Tjah dan moeten jullie het zelf weten, als de mods/admins hier moeilijk over willen doen sturen ze me maar een PM.
Als mensen op Tweakers.net €290 bieden ga hem niet hier verkopen voor €280, en dan ook nog verzendkosten naar het buitenland gaan betalen...
Bij deze processor weet je zeker dat ie goed gaat, die je nieuw in een shop koopt weet je het nooit, en in Nederland zijn de 3700+ SD's al te koop voor €220, maar mensen willen betalen voor hoger clocks.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan