Archief - 2Mobos + 2cpu PIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snapM

Legacy Member
Ik heb hier 2mobos en 2PIII cpukes liggen
de cpu's zijn op de mobos gemonteerd.
Ik heb ze gekregen van één vriend
eentje werkt zeker, andere is niet zeker (mobo of cpu van de 2de stuk of mss helemaal niet stuk)
Ik denk dat de verzend kosten voor zoon dingen nogal duur zullen zijn (denk 10€) ofzo.
het gaat dus om zo'n cpu als dit:
http://www.processando.hpg.ig.com.br/imagens/pentium3.jpg
Dus ik prefereer afhaling, te Kalmthout (ligt omstreken kapellen, ekeren, braschaat,essen...)
Ik heb niet echt een min. prijs...
Vraagprijs: 20€ voor de 2de mobos met beide cpu's er op gemonteerd

bosske

Legacy Member
kan je wat meer info geven over de mobos? (merk, type, sound, lan vga onboard? hoeveel usb poorten, ps/2 aansluiting?....mss een foto?)

hoeveel mhz zijn die p3s? staat op processor zelf vermeld
zijn ze passief gekoeld?

grtz

snapM

Legacy Member
1)
is van DELL heeft 2usb poorten,internetpoort,onboardvga en al het standaart nog(muis,...)
heeft SD geheugen ramsloten
heeft plek voor 2ATA kabels en één diskette station.
GEEN onboardsound
heeft 3PCI poorten
2) heeft 2usb poorten
heeft één agp slot
heeft onboardsound
etc..
de ram sloten, weet ik niet van wat die zijn (ik denk van toen het P4 tijdperk er net ging aankomen, dwz dat de cpu wss goedis)
heeft 4PCI sloten

snapM

Legacy Member
dan heb ik ook nog zojuist een PII cpu en mobo gevonden die je erbij krijgt voor 7.5 als je alle bij koopt.
hier de specs:

3) PII with MMX Technology
2usb poorten
4PCI sloten
1AGP-slot
3SD-RAM sloten
de cpu is tussen de 233 - 450 MHz
het mobo is van ASUS, het heeft de zelfde functies als een ASUS P2B-B
deze cpu en mobo hebben dienst in een school gehad, dus werken 100%

snapM

Legacy Member
daarom doe ik ze zo goedkoop weg
ik heb geen zin om mij nen heelen dag bezig te houde mee die P3'kes volledig te maken en dan ff te zien hoeveel MHZ die runnen...
Ik heb ook geen zin om die processors uit die 'obstakels' te halen en als er dan iets afbreekt...
27.50 voor 3mobo's met 3cpu's is echt niet veel ze(alleen heb je geen zekerheid dat één van de 3niet werkt of mss wel werkt, dat weet ikdus niet)

Hasj_en_wietje

Legacy Member
snapM zei:
daarom doe ik ze zo goedkoop weg
ik heb geen zin om mij nen heelen dag bezig te houde mee die P3'kes volledig te maken en dan ff te zien hoeveel MHZ die runnen...
Ik heb ook geen zin om die processors uit die 'obstakels' te halen en als er dan iets afbreekt...
27.50 voor 3mobo's met 3cpu's is echt niet veel ze(alleen heb je geen zekerheid dat één van de 3niet werkt of mss wel werkt, dat weet ikdus niet)

De snelheid staat normaal wel bovenaan op de zwarte plastiek van de cpu geschreven...

retspan

Legacy Member
Ook types van de mobo's kan je aflezen (zo niet met wel aanwezige ref. nr. makkelijjk op google terug te vinden)...

Hoe voordelig ook, men wil toch echt weten wat er te koop is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan