Archief - 2gb PC6400 DDR2 corsair ( 4-4-4-12 )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guardian-X-

Legacy Member
Hey

Ik verkoop 2x1gb latten Corsair XMS2 DDR2 PC6400 4-4-4-12 E.P.P

http://www.corsairmemory.com/_datasheets/TWIN2X2048-6400C4.pdf

Zijn hooguit 3-4 maanden in gebruik geweest latten zijn in nieuwstaat

Geen OC resulaten gezien ze nooit oc'ed geweest zijn

Min = 85 EXCL
Meeneem = 95 EXCL

(verzending is in bubblewrap enveloppe met karton rond de verpakking voor extra bescherming )

weg wegens al 4gb OCZ steken.

Factuur is niet meer aanwezig maar corsair geeft zoiezo lifetime warranty denkik

Afhalen kan te EKE ( tussen gent en deinze )

duc1977

Legacy Member
aja is omdat een vriend van mij deze geheugen zoekt ;) mocht je prijs verlagen ga ik het hem wel melden ;)

Guardian-X-

Legacy Member
in welk opzicht is die beter dan de mijne ? Mijn latten staat nog eens E.P.P bij ( enhanced performance profiles denkik ) welke verwijst naar de C4 latency

Kan evengoed 5-5-5-12 zijn bij codima ... ( er staan geen timings bij dus hoogstwaarschijnlijk C5 )

oja mijne zijn ook XMS2 ( typfout in de startpost ) moest dit hetgeen zijn waardoor ge dacht dat de mijne minder goed waren dan die van codima

Syphon007

Legacy Member
heb zelfde gekocht vandaag goede latjes ma bij itware 104euro niet, greatzzz

Extremengine

Legacy Member
http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=321028 < 94€

Ik wil een bod doen van 45€ op de latjes afhaald.
Je ziet maar of je het bod aanvaard of niet:) (niemand deed een bod)
Garantie moet verlopen via corsair zelf,en das ook weer een pak geloop
indien er iets zou misgaan met de latjes.

Greetz

Guardian-X-

Legacy Member
kwil noteren vanaf 75 maar zeker niet lager ... 45 en 50 voor 2gb pc5200 ofzo maar voor PC6400 met die timings nee hoor.

Extremengine

Legacy Member
Succes nog verder met de verkoop.
Vrees da 75€ wa hoog is voor 2dehands geheugen zonder aankoopbewijs.

Groetjes

inspiratieloos

Legacy Member
Extremengine zei:
http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=321028 < 94&#8364;

Ik wil een bod doen van 45&#8364; op de latjes afhaald.
Je ziet maar of je het bod aanvaard of niet:) (niemand deed een bod)
Garantie moet verlopen via corsair zelf,en das ook weer een pak geloop
indien er iets zou misgaan met de latjes.

Greetz

N/O maar iedereen haalt hier altijd zo van die site's aan zoals komplett e.d.
Vergeet niet dat u hier ook nog eens 9 euro verzending moet betalen en dan ook al op 103 euro komt.
en uw redenering van garantie via corsair en weer extra geloop gaat ook niet op, als je via komplett koopt, moet je het ook opsturen naar corsair of komplett, en een ander adres op een enveloppe schrijven, is nu niet bepaald extra geloop.

Ik krijg het echt van zo'n post dat men probeert belachelijke boden te doen, gebaseerd op internetprijzen maar zonder verzending e.d

Sry voor deze offtopic, zie het als een gratis up

Guardian-X-

Legacy Member
@ Inspiratieloos thx m8 :) ( komplett rekent idd zoiezo 9&#8364; verz want afhaling doen ze niet )

Nja ik heb de factuur wel maar er staan nog andere dingen op ( factuur van Descom te gent ) en ben er eigenlijk niet zo voor om dat mee te geven en of kopie te nemen.

nieuwprijs was 268&#8364; op 13/9/06

Extremengine

Legacy Member
inspiratieloos zei:
N/O maar iedereen haalt hier altijd zo van die site's aan zoals komplett e.d.
Vergeet niet dat u hier ook nog eens 9 euro verzending moet betalen en dan ook al op 103 euro komt.
en uw redenering van garantie via corsair en weer extra geloop gaat ook niet op, als je via komplett koopt, moet je het ook opsturen naar corsair of komplett, en een ander adres op een enveloppe schrijven, is nu niet bepaald extra geloop.

Ik krijg het echt van zo'n post dat men probeert belachelijke boden te doen, gebaseerd op internetprijzen maar zonder verzending e.d

Sry voor deze offtopic, zie het als een gratis up

Niemand deed een bod ?
Dus beter een bod om op gang te trekken of totaal geen bod ?
Ik vermelde er ook bij (je ziet maar of je het bod aanvaard of niet).
Dus ik verwacht ook niet dat de verkoper hier akkoord gaat met mijn bod:)
Zonder aankoopbewijs weet je trouwens ook niet hoe oud de latjes zijn.
Zijn zeker geen slechte latjes !
In verband met de verzendkosten> (als je die moet gaan afhalen bij de verkoper verbruik je ook benzine)

Groetjes
Zijn zeker geen slechte latjes !

Guardian-X-

Legacy Member
Extremengine zei:
Niemand deed een bod ?
Dus beter een bod om op gang te trekken of totaal geen bod ?

Kan ik inkomen maar het was wel heel laag gegrepen niet ? :)

Extremengine zei:
Zonder aankoopbewijs weet je trouwens ook niet hoe oud de latjes zijn.

Zie post boven de uw laatste ( verduidelijking ivm factuur ouderdom ) :)


Ma bon twas een nice try en kheb er geen probleem mee maar nu weer ontopic :)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Guardian-X- zei:
kwil noteren vanaf 75 maar zeker niet lager ... 45 en 50 voor 2gb pc5200 ofzo maar voor PC6400 met die timings nee hoor.


75 exclu.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan