Archief - 24poorts 100mbit + 2gbit 19" switch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

weske

Legacy Member
Ovislink FSH2402GT 24+2Port Gigabit Ethernet Switch with Advanced Remote Management Features.
http://www.ovislink.com.tw/2402gt.htm
De 2Gbit poorten kunnen getrunked worden naar een gigabitswitch. (Dan heb je een full duplex 2Gbit uplink) Zeer handig voor iets grotere LANparty's of om 100Mbit en Gbit gebruikers op apparte switches te zetten.

Factuur dateert van 1-6-2005 dus volgens mij net uit garantie.

Is nog in perfecte staat, heeft 4 LAN party's voorzien van netwerk en heeft de laatste 3 maand bij mij thuis gestaan als lokale switch. Verder niet gebruikt.


Minimuprijs: €100


Kan afgehaald worden te Wortegem-Petegem. Afspreken in Oudenaarde, Kortrijk is ook mogelijk. Opsturen per kilopost is €4,3 extra.

weske

Legacy Member
desolation zei:
Die switches kosten nieuw rond de 130EUR ...

graag een link.

Mijne is ook nog in perfecte staat, dus zie ik niet in waarom €100 veel zou zijn.

@fromalk: MINIMUMPRIJS €100...

ns_ripper

Legacy Member
lol, bij www.compu-square.be te Leuven heb ik de mijne bijna 3 jaar geleden 118 euro betaald! :ironic:

En hier kost hij atm 126 euro. (België)
106 euro (ja Nederland, maar die switch is ondertussen al EOL dus je vindt die amper nog)
99 euro (idem)

weske

Legacy Member
ns_ripper zei:
lol, bij www.compu-square.be te Leuven heb ik de mijne bijna 3 jaar geleden 118 euro betaald! :ironic:

En hier kost hij atm 126 euro.
106 euro (ja Nederland, maar die switch is ondertussen al EOL dus je vindt die amper nog)
Die eerste link werkt hier niet, dus dat kan ik al niet controleren. En ik weet ook dat die switchtes 3 jaar terug heel goedkoop waren, de prijzen zijn bij mijn weten alleen maar gestegen.

En op de 2de link die je me geeft kan ik de switch die ik verkoop nergens terugvinden.

Graag serieuze ontopic reacties of serieuze boden. Anders moet ik kinderachtig doen en de moderators erbij halen om jullie "strafpunten" te geven.

desolation

Legacy Member
Ik heb er zo zelf een tiental aangekocht, en er daar een deel van doorverkocht (waaronder ene aan ns_ripper zelfs). Mijn aankoopfactuur heb ek ni meer, maar ik weet nog verdomd goe hoe die geprijsd waren. Duurder zijn die nooit geworden, enkel lastiger te krijgen omda ze nemeer gemaakt worden

successor

Legacy Member
sinds hij zijn min. op €100 zet niet eh.

de switch is idd EOL , en wordt niet meer gemaakt, daarom dat alleen een paar hoge prijzen blijven in de pc shops.

Toch is de waarde van zo'n switch relatief, en in verhouding met het aantal geïnteresseerden.

ik heb er zelf trouwens ook eentje van ovislink, juist dezelfde (maar ik ga maar niet zeggen hoeveel ik er voor gegeven heb)

fromalk

Legacy Member
mja k wil wl iets hoger gaan als hij nog voor fotos zorgt maar ook niet teveel. et merk van de switch maakt me niet veel uit zolang het maar managed is. Die managed omgeving kan die ook van bij mijn thuis via de browser worden opgeroepen of is dat remote inloggen via ip (windows dus)

MVG

ns_ripper

Legacy Member
fromalk zei:
mja k wil wl iets hoger gaan als hij nog voor fotos zorgt maar ook niet teveel. et merk van de switch maakt me niet veel uit zolang het maar managed is. Die managed omgeving kan die ook van bij mijn thuis via de browser worden opgeroepen of is dat remote inloggen via ip (windows dus)

MVG

Nee, onder de oppervlakte is da een tooltje van realtek. Dat is dus een windows only applicatie.

weske

Legacy Member
fromalk zei:
mja k wil wl iets hoger gaan als hij nog voor fotos zorgt maar ook niet teveel. et merk van de switch maakt me niet veel uit zolang het maar managed is. Die managed omgeving kan die ook van bij mijn thuis via de browser worden opgeroepen of is dat remote inloggen via ip (windows dus)

MVG

Ik wil je gerust foto's bezorgen, maar de minimumprijs blijft op €100. Het managen van de switch gaat via een windows tooltje en winpcap en werkt enkel in een lokaal netwerk voor zover ik weet.

fromalk

Legacy Member
bod en interesse vervallen, is voor binnen een linux omgeving
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan