the_jerre
Legacy Member
Ik heb hier nog een switch liggen van Ovislink.Die ik niet meer gebruik.
Eigenlijk nooit heb gebruikt.
Het betreft een Ovislink switch met 24*100mbit poorten + 2gbit poorten.
Het is een managed switch,wat dus wil zeggen dat die instelbaar is zoals een router.
Hij is maand oud ofzo.
Is zelf komen af te halen of verzending op eigen kosten/risico.
Ik doe hem weg voor ronde de €140
Heb alles er nog van,zit nog in doos met cd'tje
Eigenlijk nooit heb gebruikt.
Het betreft een Ovislink switch met 24*100mbit poorten + 2gbit poorten.
Het is een managed switch,wat dus wil zeggen dat die instelbaar is zoals een router.
Hij is maand oud ofzo.
Is zelf komen af te halen of verzending op eigen kosten/risico.
Ik doe hem weg voor ronde de €140
Heb alles er nog van,zit nog in doos met cd'tje
