Archief - 2*1gb Pc3200 Hd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SuSEQ

Legacy Member
Ik heb hier 2 ongebruikte latten van 1GB DDR (PC3200) op overschot, voor een totaal van 2GB. De chips hierop zijn Samsung ZCCC in een BGA package. Fotootje

Deze modules gebruiken high density chips, waardoor ze niet compatibel zijn met mijn intel systeem. (i875P chipset) Normaal gezien zouden deze latten wel moeten werken op een i915 bord, of iets met een andere recente niet-intel chipset; nForce 250GB en nForce4 zouden geen probleem zijn. Ik heb ze getest in een SiS630 based P3 bordje, dus ze werken wel degelijk.

Ze mogen weg vanaf 75 EUR; meeneemprijs is 100 EUR. Ruilen tegen een set van 2*1GB die wel werkt met mijn ouder intel bord mag ook; timings en merk spelen geen grote rol.

Afhalen kan te Landegem; opsturen @ 2EUR in een gewatteerde enveloppe of @ 4.30 EUR in een dozeke met De Post op risico van de koper.

Groeten, SuSEQ

SuSEQ

Legacy Member
Eigenlijk liever niet, maar het kan een optie zijn als er niks anders uit de boom valt... Heb je meer specs?

Gr, SuSEQ

jastas

Legacy Member
SuSEQ zei:
Eigenlijk liever niet, maar het kan een optie zijn als er niks anders uit de boom valt... Heb je meer specs?

Gr, SuSEQ

2 latjes Corsair valueram, 1 lat Nanya (is eigenlijk Kingston Value) en 1 latje Micon Value.
Klokt zonder probleem naar 225Mhz (zonder voltage verhoging)

Nooit problemen/crashes mee gehad, wil ruilen omdat ik naar 4Gb wil (video montage)

SuSEQ

Legacy Member
Op dit moment heeft het bod van anixie voorrang. Om te ruilen zoek ik 2*1GB om later ook naar 4GB te kunnen upgraden. Alleszins bedankt voor het aanbod...

Groeten, SuSEQ

T-T

Legacy Member
ik zou wel willen ruilen, als u dat ziet zitten teminste, tegen mijn 2*1gb. Apacer AM1 pc3200.

maar straks werken die dan ook niet op mijn VIA K8T800Pro moederbord, want die is ook nogal kieskeurig met z'n geheugen

successor

Legacy Member
ik wil ook wel ruilen, tegen mijn lat kingston hyperx en infineon valueram. (2*1GB)

ik heb trouwens een DFI SLi-D dus ik neem aan dat dat goed zou werken ?

SuSEQ

Legacy Member
K8T800Pro zou geen probleem mogen zijn volgens de mens van wie ik ze kocht. Idem voor de nForce 4, waarmee de DFI SLI-D uitgerust is. Mocht er toch een probleem zijn, lossen we dat wel op; het is niet de bedoeling iemand met incompatibel ram op te zadelen.

Successor: ik verkies gelijke latten boven twee verschillende... Zeker als er niks extra bij hoort. :)

Op dit moment ziet het er naar uit dat ik hier op 't forum van iemand anders een paar latten koop; dan is het voor mij het handigst om het bod van anixie te aanvaarden...

Groeten, SuSEQ

successor

Legacy Member
naar wat ben je dan op zoek ? als het redelijk is heb ik misschien nog steeds interesse...

qua opleg in geld , da's niet bespreekbaar.

SuSEQ

Legacy Member
Buiten RAM is er niet meteen iets wat ik zoek... Naast geld, maar dat heb je er niet voor over. Ik vrees dat we mekaar niet gaan kunnen helpen, dan. :)

Toch bedankt voor de interesse.

Groeten, SuSEQ

SuSEQ

Legacy Member
Ik kan het niet controleren, maar ik denk dat het CL3 zal zijn...

Gr, SuSEQ

SuSEQ

Legacy Member
Verkocht aan anixie!

Aan iedereen bedankt voor de interesse. :)

Groeten, SuSEQ
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan