t261922
Legacy Member
Ik verkoop mijn 2 waterblokken van ZALMAN met de originele verpakking en factuur op datum van 30/07/07
Het zijn deze: http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=273&code=021
Ik heb de aansluitstukken 45° verdraait zodat de tubes van je waterkoeling makkelijker weg te leggen zijn.
Ik had 40° op de grafische kaarten ipv de welgekende 85° met de stock koeler
samen weg voor 90 euro en dan sluit ik onmiddelijk af, anders 50euro per stuk.
En hier de link naar mijn foto's: http://img149.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img149/2329/1192558989vnp.smil
80 euro samen, 40 euro per stuk afgehaald
Het zijn deze: http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=273&code=021
Ik heb de aansluitstukken 45° verdraait zodat de tubes van je waterkoeling makkelijker weg te leggen zijn.
Ik had 40° op de grafische kaarten ipv de welgekende 85° met de stock koeler
samen weg voor 90 euro en dan sluit ik onmiddelijk af, anders 50euro per stuk.
En hier de link naar mijn foto's: http://img149.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img149/2329/1192558989vnp.smil
80 euro samen, 40 euro per stuk afgehaald