Archief - 2 nieuwe games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FrE3zE

Legacy Member
Hey,

bij deze verkoop ik 2 games, het betreft :

- Medal Of Honor : Airborne (nieuw, nog niet online met gespeeld)

- Bioshock (een paar missies gespeeld)

Zeg me je prijs :)

FrE3zE

Legacy Member
Iemand die hier over gaat?
Meeneemprijs is 55 euro, wat zeker niet veel is voor 2 nieuwere games

Firedwarf

Legacy Member
Euhm nie da ik iet wil zeggen, maar ik bied 35 inclusief, je gaat privé akkoord en nu ga je hier vermelden dat je een hogere meeneemprijs wilt? Hebben we nu een deal of niet? Want als jij tegen mij zegt 35 inclusief is een deal verwacht ik wel dat je je deraan houd ook al krijg je iemand die nog 40 bied

Denk dat een moderator dit wel zal bevestigen of zijn de regels plots veranderd?

Firedwarf

Legacy Member
al 2 dagen niks vernomen van verkoper, ik wacht tot maandag, heb ik dan niks vernomen trek ik mijn bod in.

mythe

Legacy Member
@Freeze: akkoord gaan is in principe wel verkopen. Onthoud dit dus als je volgende keer iets verkoopt ;).

Maar 30 euro is ook wel wat weinig voor 2 recente games, maar dan moest je niet direct akkoord gaan he ;).

Firedwarf

Legacy Member
Al verkoopt hij ze aan 5 euro akkoord voor verkoop is toch een verkoop niet?

michielsingh

Legacy Member
Klopt Firedwarf. Met alle respect Fre3zE maar je moet je wel aan de regels houden.

Firedwarf

Legacy Member
Niks meer van Freeze gehoord na de vooropgestelde termijn

Bij deze Blacklist toegevoegd en bod ingetrokken

FrE3zE

Legacy Member
Sommige mensen hebben ook iets anders te doen dan hele dagen op dit forum rond te kijken en dan nog eens altijd naar dit topic te kijken..
Ik was akkoord met je bod en ik ging ze je verkopen, maar als je niet even kunt wachten..

Killertux

Legacy Member
With all due respect maar der is een verschil tussen hele dagen en 1 keer in de 12-13 dagen e... Zeker op het buy and sell forum...

Firedwarf

Legacy Member
Sommige mensen hebben ook iets anders te doen dan hele dagen op dit forum rond te kijken en dan nog eens altijd naar dit topic te kijken..
Ik was akkoord met je bod en ik ging ze je verkopen, maar als je niet even kunt wachten..


Sommige mensen hebben ook iets anders te doen dan volledige weken te moeten wachten eer een verkoper een deal sluit omdat hij geen verkoper vindt die meer wil bieden. In ieder geval, negative I trader is terecht. Ik maak hier geen woorden meer aan vuil.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan