pepsi
Legacy Member
Ik heb hier 2 gyg DDR2 geheugen van Kingston met koelribben van revoltec erop. vraagprijs valt te bespreken maar 75-80euro vind ik een mooie richtprijs. Reden van verkoop is dat ze niet passen op mijn moederbord 
email me of voeg me toe = cocacola_pepsi61@hot
en ik woon in gent dus dat is mssn ook handig om weten
btw ; het zijn 2 repen van elk 1 gyg en zijn eiglijk ongebruikt ..

email me of voeg me toe = cocacola_pepsi61@hot
en ik woon in gent dus dat is mssn ook handig om weten

btw ; het zijn 2 repen van elk 1 gyg en zijn eiglijk ongebruikt ..
