Archief - 2 atx cases + sockA cooler + 15" CRT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
Jow,

na wat pc reparaties ben ik nog met wat restjes blijven zitten:
* 1 big tower case (echt wel hoge case, heb ik ooit nog mijn watercooling in gestoken, vandaar de "schade" achteraan de case => zie pics); geen voeding!
* 1 midi tower case : geen voeding!
* 1 socket A cooler : http://www.dansdata.com/images/3fancooler/3fan280.jpg
* 1 15" CRT scherm

Pics van dit alles:
http://users.pandora.be/overclocking/Verkoop15012006/

Bied maar, hoe vlugger het weg is, hoe liever.
Post kan, maar op eigen risico (en is voor de cases tamelijk duur!). Afhaling kan in oost-vlaanderen, serskamp (ligt tussen wetteren en aalst)

Staat ook op tones:
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=368077#368077

Grtz

kivirno

Legacy Member
kzal effe positieve commentaar geven :offtopic:
is een goei case denk ik zo om een eigen mooie mod van te maken, wit en groot :niceone:

M_N_M

Legacy Member
idd en als je watercooling intern wil inbouwen, heb je echt plaats op overschot met deze case :p

Anyhowz, ik wil van alles niet echt veel krijgen, hoe vlugger het hier buiten is, hoe liever ik het heb!

Hier toch ff mn minimumprijzen melden voor er weer pipo's afkomen die 1€ bieden :sad: :
Grote Case : 10€
Kleine Case : 5€
Cooler : 7.5€
Scherm : 5€


Grtz

cool_boy_ke

Legacy Member
Geraakt die cooler op een AthlonXP 3000+ ? Deze is socket A maarja, soms veranderen er dingen hé :D

M_N_M

Legacy Member
tuurlijk :) socket a is socket a he..

Enige dat probleem kan vormen is condensatortjes ea die te dicht naast de socket staan..

M_N_M

Legacy Member
op tones:
* kleine case 5€ opgehaald (wel pas afgehaald eind deze maand)
* cooler : 10€ incl (graag iets meer toch hiervoor)


Grtz

Gameraap

Legacy Member
bod op grote case 12 euro incl (wou meer bieden maar schade is irritant (extra kosten))

M_N_M

Legacy Member
10€ excl minimum zoals hierboven staat.
Geen idee hoeveel post kost maar dat zal zeker en vast geen 2€ zijn.. Aangezien de case zo groot is, ga ik dat ook niet kunnen inpakken, lijkt mij niet echt veilig tenzij ik taxipost neem en dat kost een 15tal€.

Als je toch gewone post wil (op eigen risico!), dan zal het een 7.5€ zijn vermoed ik (zou het eens moeten opzoeken op site van de post)

Mbt die "schade" aan de achterzijde, daar was al een gat in, ik heb het met een tang gewoon wat breder gemaakt (idd slordig maar mijn darmen raakten er net niet door); met een dremel kan je dat echter perfect rechtkrijgen. Nuja echt nodig is het wel niet, het is langs achter dus dat zie je zowiezo niet.


Grtz

M_N_M

Legacy Member
cooler is goed voor 9€ excl (tones)
full tower mag ook weg voor 25€ incl (telenet)
Kleine ATX case heb ik ook al iemand voor voor 5€, die mag er na zn examesn ook omkomen.

Mail mij allen : [email protected] (gameraap, ik krijg steeds mail terug als ik u mail ???)

Niemand dat scherm hebben? 5€ = meeneem!

M_N_M

Legacy Member
ok cooling is normaal verkocht.
Niemand scherm en casekes hebben? Khoor van originele bieders niets meer dus opnieuw bieden mag.

Liefst afhaling want de postkosten bedragen bijna evenveel als wat de goederen zelf nog waard zijn :p

M_N_M

Legacy Member
zal u contacteren als ik van de koper nietts meer hoor maar zoals gezegd is het normaal in orde :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan