Archief - 2* 500GB Seagate's te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomvanhouche

Legacy Member
Dees 2 nieuwe schijven zaten in een Alubox die juist op de grond gevallen is met gevolg dat ik alles kwijt ben. Schijven stonden vol :s
Ze maken geen ratelend geluid dus koppen zijn normaal in orde maar de schijven worden niet meer herkend in Deze Computer.

Ik heb geen zin om RMA te doen dus verkoop ik ze hier vr degene die da wel willen doen :)

Ze hebben allebei garantie tot 2012, facturen krijg je er uiteraard bij.

Prijs: bieden maar, maar verwacht niet dat ik ze vr een prikje ga weg doen

- SN: 5QG1NB0B PN: 9BJ146-308
- SN: 9QG3VKV9 PN: 9BJ146-308

Garantie kan je dus nagaan op site van Seagate.

Bieden excl. Afhalen mogelijk

tomvanhouche

Legacy Member
tuurlijk, ze zien da ni da da gevallen is en Seagate is laks met hun garantie

brechtvm

Legacy Member
60€ voor de 2

afsluitdatum+uur = ? :$

edit : uiteraard er van uitgaande dat RMA lukt :D

a3ke

Legacy Member
Ben je zeker van garantie/RMA ?

Factuur winkel erbij ?

Geen visuele externe schade ?

Want net zo een gevalleke hier geweest opt forum en deze schijven kwamen ook uit een enclosure en waren dus niet end-user , met als gevolg , weggesmeten geld want geen warranty

tomvanhouche

Legacy Member
de schijven waren intern aangekocht maar omdat pc kapot was heb ik ze in een alubox gestoken vr men laptop

aan de schijven is natuurlijk geen zichtbare schade, ziet er allemaal perfect uit.

factuur erbij gelijk in openingspost staat

mythe

Legacy Member
Maja, zeker van de RMA?
Volgens mij ben je beter in te sturen, ga je er trouwens meer voor krijgen ;).

tomvanhouche

Legacy Member
de laatste keer dat ik het zeg: ik ben 100% zeker van RMA maar ik heb er zelf totaal geen goesting in

als RMA niet lukt dan refund ik onmiddelijk mits bewijs van email van Seagate ofzo natuurlijk

de schijven zien er perfect uit, ze ratelen zelfs niet maar ze worden niet herkend dus waarom zou RMA dan niet gaan! :)

DoomSayerSantos

Legacy Member
ik heb eens de sata connector van een seagate gebroken
heb direct een nieuwe gekregen
dus garantie zal wel geen probleem zijn.

skameleon

Legacy Member
wanneer zou je de verkoop sluiten?
Graag €80 ov voor de 2.

tomvanhouche

Legacy Member
80€ genoteerd, ik sluit dit weekend af zal nog wel posten wnr precies

Psychodweep

Legacy Member
110 EUR voor beiden.
Heb maar zelf modellen opgezocht en tis ne 7200.10 reeks....

tomvanhouche

Legacy Member
115€ genoteerd, was idd vergeten model neer te typen :s

Ik zet de meeneemprijs op 140€, ik zal RMA zelf regelen vr die prijs en instaan voor verzendkosten
Zo heb ik toch nog een fatsoenlijke prijs en het geld al, anders zou ik eerst op RMA moeten wachten en ze dan hier pas kunnen verkopen.

skameleon

Legacy Member
140€ ov

Edit: Bod is definitief, ik stuur u nog even een PM ivm de afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan