Archief - 2 * 1Gb DDR400 Pc3200 DRR1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
Te koop :

2 * 1Gb DDR400 Pc3200 DDR1

reden verkoop :

nieuwe setup

prijs :
minimum : 75€
meeneemprijs : 100€

Staat ook op kapaza/2dehands/msn/...
Ik update de thread wel indien er elders boden zijn.

Mijn regels (zie andere threads) gelden ook hier...(geen offtopic etc dus)

brechtvm

Legacy Member
"gewone" valueram.
timings : stock 3-3-3-8, maar lopen perfect op 2,5-3-3-7 :)

Factuur/garantie : zou ik moeten navragen hoeveel jaar garantie er opzit..

brechtvm

Legacy Member
<--zod!@c--> zei:
Deze latjes kosten nieuw 50&#8364; per stuk? (tenzij het gaat over registered ECC geheugen, en ik denk niet dat dat het geval is)

Ik wil gerust een bod doen, maar dat is dan 50&#8364; voor beide (excl. verzending)

vbn:

http://www.tones.be/shop_product.php?idx=102737
http://www.pixmania.be/be/nl/111109/art/kingston/valueram-1-go-mo-ddr-sdra.html

dan koop je ze daar maar :) voor 50&#8364; hou ik ze liever bij (4gig ram in mn fileserver dan ;))
is btw geen van de 2 bovenvermelde merken, maar soit.. doet er niet toe ook :)
prijzen DDR1-ram zijn precies ook wat gezakt, maar soit :)
I rest my case : voor 50&#8364; hou ik ze nog liever bij ;)

MrZodiac

Legacy Member
brechtvm zei:
dan koop je ze daar maar :) voor 50€ hou ik ze liever bij (4gig ram in mn fileserver dan ;))
is btw geen van de 2 bovenvermelde merken, maar soit.. doet er niet toe ook :)
prijzen DDR1-ram zijn precies ook wat gezakt, maar soit :)
I rest my case : voor 50€ hou ik ze nog liever bij ;)

Je zegt Valueram, dat is Kingston, beide links zijn Kingston Valueram latjes... dus dat zijn identieke latjes als je verkoopt, of je heb niet de juiste info gegeven.

Prijzen van ddr ram zijn op dit moment fel aan het zakken, DDR2 ligt bijna op de bodem (30 euro voor 1 gig)

Ik zoek nog 2 latjes van 1 GB, dus moest je ze toch weg doen...

brechtvm

Legacy Member
i rest my case :)

edit :
waarmee ik eventueel wil ruilen is een HTPC case :) (aka mediacenter)..
maar er moet een gewone graka inkunne (qua hoogte)

PsYmon

Legacy Member
3.) Vermelding van verkoop op andere plaatsen. (E-Bay niet toegelaten !!!)

Ofwel verkoop je hier, ofwel op ebay. Simultane verkoop op kapaza en dergelijke is toegelaten, ebay niet.

brechtvm

Legacy Member
PsYmon zei:
Ofwel verkoop je hier, ofwel op ebay. Simultane verkoop op kapaza en dergelijke is toegelaten, ebay niet.

inderdaad, excuses.
Deze mag dan toe gezien hier toch weinig/geen deftige reactie komt.

Geinteresseerden kunnen desnoods nog steeds een pm sturen (en aankopen via kapaza dan, en niet via pm ;))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan