Innerlife
Legacy Member
Ik heb hier nog een 15" schermpje (CRT) staan dat weg mag..
Het is er ééntje van AOC, en weliswaar niet meer het nieuwste van het nieuwste.
Schermpje is ook al wat vergeeld, dat ga ik niet ontkennen.
Werkt echter nog perfect
Ik zal hier eens zien wat ik er nog voor zou krijgen, als het echt te weinig is dan behoud ik mij het recht om hem te houden.. het hoeft weliswaar niet zoveel te zijn
Ik ben van Roeselare, en ik denk dat afhaling wel een must is..
Het is er ééntje van AOC, en weliswaar niet meer het nieuwste van het nieuwste.
Schermpje is ook al wat vergeeld, dat ga ik niet ontkennen.
Werkt echter nog perfect
Ik zal hier eens zien wat ik er nog voor zou krijgen, als het echt te weinig is dan behoud ik mij het recht om hem te houden.. het hoeft weliswaar niet zoveel te zijn
Ik ben van Roeselare, en ik denk dat afhaling wel een must is..