TooChé
Legacy Member
Voor diegene uit de streek (want ik stuur niet op of rij zelf niet ! )
een 15" Nokia CRT , die nog steeds zen werk doet !!! voor wie hem eerst komt halen ...
anders vliegt hij op containerpark
prijs : een symbolische 1euro ?
af te halen : Heestert (deelgemeente Zwevegem / regio Kortrijk)
een 15" Nokia CRT , die nog steeds zen werk doet !!! voor wie hem eerst komt halen ...
anders vliegt hij op containerpark
prijs : een symbolische 1euro ?

af te halen : Heestert (deelgemeente Zwevegem / regio Kortrijk)