Archief - 13 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burnb

Legacy Member
Heej,

Ik verkoop al mijn games :
PRIJZEN ZIJN RICHTPRIJZEN! Bieden mag & moet !
*Need for speed : Road challenge 4€
*operation Flashpoint 4€
*international Rally championships 3€
*Sim Earth 3€
*Command & Conquer : Red Alert 4€

*Sudden strike II 6€
*Starksy & Hutch 6€
*Motogp : Ultimate Racing Technology 7€
*Flight simulator 2004 8€
*Maffia 8€ SOLD
*Battlefield 1942: World War II Anthology (nooit gebruikt, alleen single-player eens geprobeerd) 14€
*Far cry 10€ SOLD

Prijzen zijn minimum prijzen zonder verzendingskosten ! Ik heb het liefst dat je de spellen komt afhalen bij mij, Meise.

heb je interesse kan je wel altijd een bod doen ;)

Greetz

Bruno

Casual-T

Legacy Member
lol, prijzen zijn way to high...

c&c generals 5euro in bart smit...

Burnb

Legacy Member
ok ok, tof tof, ik ken niet zoveel van prijzen enz. maar ja, als je wil koop hem dan in bart smit, mij maakt het niet zoveel uit, het spel is net hetzelfde als wat ik verkoop dusja wat maakt het uit als ik 1 euro teveel vraag op een prijs dat al zo laag is, zou ik misschien 2 € moeten vragen ?

Btw, far cry is een versie dat niet zoveel is gemaakt, het is de cd versie, niet de dvd-versie ! Ik had iemand dat interesse had om het spel voor meer te kopen als ik ervoor betaald had, maar hij heeft het afgezegd...

Burnb

Legacy Member
Foryow zei:
Beter, Far cry kan je gratis downloaden ..
Ok,dat wist ik nu ook al, sorry, maar velen kunnen 2,5 gig niet downloaden en een cd is toch wel wat handiger, naja...

Nu On-topic aub ;) Niemand interesse in games?

Shotterke

Legacy Member
Kheb intresse in Operation Flashpoint of Mafia
Wil je soms ruilen voor een/meerdere games:

Boiling Point Road To Hell
Black & White + Add on
Cycling Manager 4
Free Lancer
Deus Ex
BREED

Tom.Sancti

Legacy Member
Deze games zijn onverkoopbaar, tenzij mss 5-10eur voor gans het pakket. Greetz

Burnb

Legacy Member
straatloper zei:
Kheb intresse in Operation Flashpoint of Mafia
Wil je soms ruilen voor een/meerdere games:

Boiling Point Road To Hell
Black & White + Add on
Cycling Manager 4
Free Lancer
Deus Ex
BREED

Liefst had ik niet geruild... heb genoeg gegamed ik wil liever stoppen.

Mafia is waarschijnlijk zo goed als verkocht, sorry.

Operation flashpoint mag je voor 3€ hebben exclusief verzendkosten als je het gewoon komt ophalen hier in Meise, noorden van Brussel

Shotterke

Legacy Member
Burnb zei:
Liefst had ik niet geruild... heb genoeg gegamed ik wil liever stoppen.

Mafia is waarschijnlijk zo goed als verkocht, sorry.

Operation flashpoint mag je voor 3€ hebben exclusief verzendkosten als je het gewoon komt ophalen hier in Meise, noorden van Brussel

Sorry maar dan moet ik nog benzine/treinticket betalen om daar te geraken.
En voor zo'n klein bedrag doe ik geen overschrijvingen.

Firedwarf

Legacy Member
Nie da ik wil moeilijk doen ma tis al uw 3de bump niet uw 2de

Ondertussen al uw 4de bump...

Burnb

Legacy Member
Ik zag liefst nog een paar spellen het huis uitgaan... niemand interesse, prijzen zijn maar relatief, er kan altijd onderhandeld worden !

smile and die

Legacy Member
aub stop is met 5 keer the uppen seg... het is je nu al meerdere malen gezegd, ik heb het 1 maal gedaan te veel geupped toen ik het nog niet wist en ik had meteen infractions aan mijn been...

kibo

Legacy Member
Man,man,man iedere thread hetzelfde bij u.....

Max 3 ups toegestaan dus bij deze closed !
(post 5,14,15,17,18)
extra info wordt ook als up bekeken --> zie regels

Nu minstens 3 dagen wachten alvorens een nieuwe thread aan te maken !
Let erop in het vervolg want dit kost u infraction-punten !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan