Innerlife
Legacy Member
Ik heb hier toch wel een redelijke hoop 120mm fans van het merk Evercool.
Ze zitten nog in de verpakking (gewoon plastiek zakje) en zijn dus bijgevolg gloednieuw & ongebruikt!
Enkele gegevens:
- ze zijn redelijk stil (<30dba)
- zwart
- 80 CFM (blazen dus redelijk hard)
- zowel molex als 3-pin aansluiting
FOTO
Prijs = € 6 per stuk
Verzendingskost = € 3
Ze zitten nog in de verpakking (gewoon plastiek zakje) en zijn dus bijgevolg gloednieuw & ongebruikt!
Enkele gegevens:
- ze zijn redelijk stil (<30dba)
- zwart
- 80 CFM (blazen dus redelijk hard)
- zowel molex als 3-pin aansluiting
FOTO
Prijs = € 6 per stuk
Verzendingskost = € 3