Archief - 120mm fans / reservoirs / graka koeling etc ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolrunner

Legacy Member
Opruiming van al mijn materiaal wat ik nog heb liggen.

1.Waterkoeling allerlei
  1. 90 graden bochten (1/2") (9 stuks) Foto
  2. T-stukken (3 stuks) Foto
  3. Ijzeren bochten (7 stuks) Foto
  4. Klemmen allerlei (1/2") Foto
  5. snelkoppelingen Foto
  6. Tygon darmen Foto
  7. Pompstarter Foto
2.Waterkoeling reservoirs
  1. Aquatube reservoir (met 1/4" draad ingetapt) Foto1 + Foto2
  2. Repack Cooling Slot-in (2 stuks) Foto1 + Foto2
3.Waterkoeling Graka
  1. Dangerden GF4/ATI koeler Foto1 + Foto2
  2. Scaro 6800 koeler Foto1 + Foto2
4.120mm fan + accessoires + allerlei
  1. Evercool 120mm fans Foto1 + Foto2
  2. Papst 120mm fans (100CFM @ 43dBA) Foto1 + Foto2
  3. Verloopstuk 80mm -> 120mm Foto1 + Foto2
  4. Graka geheugen koeling + chipset koeling Foto

Prijzen :

1.1 0.5€/stuk
1.2 0.5€/stuk
1.3 0.75€/stuk
1.4 15€
1.5 3€/stuk
1.6 7€
1.7 5€

2.1 15€
2.2 20€/stuk

3.1 4€
3.2 10€

4.1 5€/stuk
4.2 8€/stuk
4.3 4€/stuk
4.4 20€ voor alles incl de plakpasta

Verkoopregels
  • Afhaling te Zolder (Limburg). Opsturen per post is op kosten en risico van de koper
  • Boden via PM worden genegeerd.
  • Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
  • Deze items zijn onmiddellijk beschikbaar.
  • Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators
  • Bieden exclusief verzending.
  • Verkoop sluit af 48 uur na het laatste bod vanaf dat de minimumprijs bereikt is of wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod
  • Commentaar over de prijs kan als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub)

Smitch

Legacy Member
die pompstarter..is da ne starter om op uw pomp te steken da er voor zorgt da uw pomp start wanneer ge uw pc start? want tis mee momente ambetant om altij onder mijnen bureau te kruipen om die pomp op te zetten :)

Coolrunner

Legacy Member
Smitch zei:
die pompstarter..is da ne starter om op uw pomp te steken da er voor zorgt da uw pomp start wanneer ge uw pc start? want tis mee momente ambetant om altij onder mijnen bureau te kruipen om die pomp op te zetten :)

yup dit dient daarvoor .... en ken de situatie ;)

Smitch

Legacy Member
hmmmmmz, hierbij dan een bodje van 5€ :) en dan moogde er nog de 2 papstkes bijdoen waar ik 12€ voorgeef indien ge die ni wegkrijgt ;)

Duc

Legacy Member
1.3 0.75€ x 7 = 5.25€
2.2 20€ x 2 = 40€

45.25€ exclusief...
50€ inclusief ok?

Coolrunner

Legacy Member
Smitch zei:

kzal morgenavond 20u00 hiervoor afsluiten (sorry voor late reply maar juist terug van werk)

Satan's ass zei:
1.3 0.75€ x 7 = 5.25€
2.2 20€ x 2 = 40€

45.25€ exclusief...
50€ inclusief ok?

yup genoteerd, sluit hiervoor ook af morgenavond 20u00
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan