Archief - -= Vet A64 3200+ systeem =-

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wesh

Legacy Member
.1 Inleiding

Hoi,
Bij deze stel ik een leuk game systeempje te koop.
De computer wordt verkocht als 1 geheel. Dat wil zeggen dat er geen onderdelen apart verkocht worden (mss is dat een optie voor later).
Het systeem wordt verkocht "as is". Het werkt perfect, dus no prob. Verschillende onderdelen hebben nog factuur, anderen niet, zou'k moeten opzoeken. Hieronder een opsomming van de componenten.
Staat ook te koop in kennissenkring. Nog niet op andere sites.
Ik behoud me het recht de verkoop te staken als het bod me niet aanstaat.
Houd offtopic comments en geleuter tot een minimum (lees: alleen bieden en ontopic)
Bedankt!:niceone:

MEENEEMPRIJS: 470euro
* Biedt gerust, maar hou het realistisch. Muchos gracias.
* Enkel afhalen. Kan mss geleverd worden als het niet te ver is en bij super sexy bod ;)
* Ik gebruik de pc momenteel. Bij een deal, zal ie geformateerd worden en plaats ik er evt Ubuntu of 'ander' OS op. We zien dan wel.

+ Far Cry en UT 2004 gratis!!! ^__^

.2 Objecten

  1. CPU AMD64 3200+

    • Omschrijving: ADA 3200AA4BW
      LBBWE 0528 MPM
      4457426H20159

      Venice.
      Overklokt easy en probleemloos naar 2.6. Kan mss hoger, maar ben geen hardcore OC'er. Zelf geen softcore. Maar met basic kennis en hulp van dit forum, en een oc-friendly bios, was dat vrij simpel. Met de Reloaded functie, kun je verschillende settings opslaan, en dan de meest toepasselijke setting laden, als je bijvoorbeeld een zwaarder spel gaat spelen.
      Draait bij mij momenteel (en vrijwel altijd) aan 2.0ghz
  2. DFI Lanparty Ultra-D

  3. OCZ Gold Dual channel 2* 512MB

  4. Antec Sonata 2 450 W

    • Omschrijving: Goei spul. Stevige voeding, vult de maag goed.
  5. Nec DVDr 3520A

    • Omschrijving: 16x speed.
      Zwart examplaar. Nog nooit een mislukte dvd geschreven.
  6. Floppy drive

    • Omschrijving: Laatste nieuwe dual core sli max dpi 10k rpm.
      Just kidding, gewoon zwart.
  7. Sapphire X1600 PRO 256MB

    • Omschrijving: Goei kaartje!
      Met wat goede wil, kun je nog genieten van recente knallers zoals Bioshock en Source games.
      Smijt wel niet alles open he, bij Bioshock. Bij HL² kun je dat gerust.
  8. Samsung sp2004C

    • Omschrijving: Goede hd. Luid noch warm. Betrouwbaar.
      200GB SATA-II
  9. Thermaltake Mambo Behuizing

  10. Fan Controller MFC1

  11. Maxtor 250GB

    • Omschrijving: SATA
      250GB
  12. Aquagate Mini Water Koeling

.5 Slot

Happy bidding, dudes 'n girls.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

Wesh

Legacy Member
up1! :)
Toch een deftig systeem he? Die 3200+ kan echt nog goe mee for the casual gamer en office gebruiker.

Er mag gerust geboden worden ook.

mvg
wesh

Wesh

Legacy Member
up2? Niemand zin in goeikoop pcke?

Morgen gaat ie op andere sites ook.

BeePke

Legacy Member
Die Antec Sonata is dus enkel de voeding vanuit die case???
Want er staat nog een case in de oplijsting...

Ev. interesse indien zonder case en voeding...

Wesh

Legacy Member
eh, yep 1 case en 1 voeding.

Verkoop momenteel liever geen aparte stukken, maar mss is uw bod mooi genoeg?

Ik verlaag hierbij tevens de meeneemprijs naar 450eurookes.

tarske

Legacy Member
Wesh zei:
eh, yep 1 case en 1 voeding.

Verkoop momenteel liever geen aparte stukken, maar mss is uw bod mooi genoeg?

Ik verlaag hierbij tevens de meeneemprijs naar 250eurookes.

Ok meeneemprijs van 250 geboden hier !
Stuur maar pm met uw gegevens om af te handelen !

Wesh

Legacy Member
Dude sorry tarske, dat was echt gewoon een type fout. Wou natuurlijk 450 schrijven. My bad.

Wesh

Legacy Member
Ist just? Hoeveel denk je dat het dan wel eerlijk waard zou zijn?
En dat is natuurlijk ook gewoon de meeneemprijs he, normaal dat dat bedrag wat aangenamer geschat ligt zou'k zeggen?

tarske

Legacy Member
Wesh zei:
Dude sorry tarske, dat was echt gewoon een type fout. Wou natuurlijk 450 schrijven. My bad.

No problem,ik ben niet van het type dat u nu verplicht te verkopen of negatieve itrader te geven,een typfout kan iedereen gebeuren maar gezien ik uw prijsaanpassing meer realistich vond deed ik mijn bod!
Greetz

KO

Legacy Member
Wesh zei:
Ist just? Hoeveel denk je dat het dan wel eerlijk waard zou zijn?
En dat is natuurlijk ook gewoon de meeneemprijs he, normaal dat dat bedrag wat aangenamer geschat ligt zou'k zeggen?

250-300 zoalse tarske dacht, is veel realistischer imo :)

Wesh

Legacy Member
Ok, bij deze, een drastische verlaging van de meeneemprijs naar:
380! (geen type fout ^__-)
Er komt verder ook nog een medion toetsenbord bij en een MX700 muis en een tv kaartje.

Eerst komt, eerst maalt.

greeeeeeeeeetz

Tristan

Legacy Member
Heb je nog specs van dat TV kaartje? Hier alvast een bod 275€
En zoals hierboven vermeld, is dit een realistische waarde.



- bod onder voorbehoud, morgen bevestiging -

Wesh

Legacy Member
Weet er eerlijk gezegd niet meer over. Tis een van Pinnacle, met tv out, comp out, svideo en audio out., zit gewoon in een antistatische zak met installatie handleiding.

*edit: ah wacht, dit staat op stickerke: pctv stereo xe pal retail d/gb/nl

Ik zal bod noteren als je bevestiging hebt, maar is me wat te weinig. Zal ook zien offek in vriendenkring wat meer voor kan krijgen.

Wesh

Legacy Member
Heb via mail een bod van 300 staan. Maar ga nog wachten tot ik minstens 350 krijg. Ken nog paar andere gasten vant school die ook wel intresse hebben.

Afsluitdatum is er niet echt. Als de meeneemprijs geboden wordt is ie weg.
Absolute meeneem=360.

mvg
wesh

phixiuZ

Legacy Member
Ik heb wel interesse in HD & Fancontroller, indien PC in stukken buitengaat.

Wesh

Legacy Member
sma: Mja, waarom niet. Zat niet in mn originele opsomming.
Is wel gewoon de kaart zonder extras (wel een installatie manual) in een antistatische zak. denk wel dat je de drivers hier ergens kan vinden.

*edit: heb installatie cd gevonden :)

Welke prijs dacht je? 20excl?

spykon: voorlopig nog niet in stukken. bedankt voor intresse.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan