Archief - [ TK ] Volledig systeem AMD 64 3800+

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hCtid

Legacy Member
All,

Aankoopdatum: april 2006
Alles nog met originele verpakking. Zeer lichte gebruikssporen op de case ( vervoer van & naar OCC ). Toestel is verder in perfecte staat. Weg wegens aankoop PS3 :).

Indien gewenst kan er een legale Windows XP Pro ( NL of ENG ) geïnstalleerd worden ( mits meerprijs natuurlijk ).

- Screen: BenQ FP71GX ( Silver / Black ) 17"
- Case: Antec Sonata 2 ( + SmartPower 2.0 450W power supply + extra 12cm fan )
- Harddisk: WD Caviar2000JS ( 200 Gb, SATA )
- Memory: 2 * 1 GB GeiL PC3200 ( 400 Mhz ), blue heatspreader, dual channel
- Motherboard: GIGABYTE GA-K8N Pro-SLI ( http://www.giga-byte.nl/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=1883 )
- Graka: GIGABYTE Nvidia GeForce 7900 GT
- CPU: AMD 64 3800+ ( s939 )
- CPU Cooler: Arctic Freezer 64 Pro
- DVDRW: NEC ND-4570A ( Black )

Ik behoud mij het recht ... enzoverder

Startbod: € 400
Meeneemprijs: €550

Afhalen te: Leuven ( leveren is ook mogelijk rondom Leuven / Mechelen / Brussel en Limburg ).

saito^

Legacy Member
neem je boden op onderdelen in overweging? zoja heb ik sterke interesse in de ram en eventueel ook de HD

hCtid

Legacy Member
saito^ zei:
neem je boden op onderdelen in overweging? zoja heb ik sterke interesse in de ram en eventueel ook de HD

Graag verkoop in zijn geheel anders raak ik nooit van de rest af :p

Fotos komen er vanavond aan.

IIcon

Legacy Member
als ik de foto's zie, en het een goede/deftige game pc is ( weet ni zoveel van het systeemgedoe zelf ) dan koop ik hem onmiddelijk

IIcon

Legacy Member
ik koop hem voor 550 als je hem naar hier kan brengen en als je xp pro erop kan zetten geef ik je 575 als je hem tot brugge kan leveren..

Mike

hCtid

Legacy Member
@ Fr3d3ric : wordt enkel in zijn geheel verkocht

Brugge is me wel te ver om het toestel te leveren ...

mao!

Legacy Member
Is dit al afgesloten en zo niet wil je nog steeds niet afzonderlijk verkopen?
Anders 60 euro voor case

hCtid

Legacy Member
Staat nog altijd open, maar apart voorkopen doe ik niet.

Bij deze nog eens een bump :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan