dreweb
Legacy Member
heb hier een xbox360 staan
releasemodel van 2005
dus geen garantie meer
xbox is kompleet met voeding adapter + aansluitkabels.
alsook in een doos van x360 arcade + spel arcade (5games)
toestel heeft 3 rode cirkels. ROD
mij prijs: 50euro meeneemprijs, geen minimumprijs, geen verzending,
op te halen in zwevezele (15km van brugge)
wil hem nog brengen gratis als het in de buurt is; dit wil zeggen, oostkamp,beernem,wingene,zwevezele. niet verder. (geen tielt)
komt geen beeld meer als de xbox word aangelegt,; enkel eventjes groen en dan 3 rode tekens op cirkel.
aangezien ze 30-35euro vragen voor een adapter, mag deze xbox weg voor 50euro
is kompleet, enkel geen controller en geen HD
zit wel een plastiek op van een arcade op de hd tray, dus is mooi dicht.
ikzelf heb deze xbox nit opengedaan, maar is in het verleden al eens opgestuurt naar xbox zelf, dus opengedaan is hij zeker.
zelf ken ik niets van deze toestellen te vermaken dus blijf daarvan, is te herstellen voor ene 25-35euro zoals ik zie op et internet.
50euro voor de eerste die erom komt.
nogmaals geen verzending, wil hem brengen als het dicht in de buurt is.
(op plaatsen waar ik regelmatig kom)
releasemodel van 2005
dus geen garantie meer
xbox is kompleet met voeding adapter + aansluitkabels.
alsook in een doos van x360 arcade + spel arcade (5games)
toestel heeft 3 rode cirkels. ROD
mij prijs: 50euro meeneemprijs, geen minimumprijs, geen verzending,
op te halen in zwevezele (15km van brugge)
wil hem nog brengen gratis als het in de buurt is; dit wil zeggen, oostkamp,beernem,wingene,zwevezele. niet verder. (geen tielt)
komt geen beeld meer als de xbox word aangelegt,; enkel eventjes groen en dan 3 rode tekens op cirkel.
aangezien ze 30-35euro vragen voor een adapter, mag deze xbox weg voor 50euro
is kompleet, enkel geen controller en geen HD
zit wel een plastiek op van een arcade op de hd tray, dus is mooi dicht.
ikzelf heb deze xbox nit opengedaan, maar is in het verleden al eens opgestuurt naar xbox zelf, dus opengedaan is hij zeker.
zelf ken ik niets van deze toestellen te vermaken dus blijf daarvan, is te herstellen voor ene 25-35euro zoals ik zie op et internet.
50euro voor de eerste die erom komt.
nogmaals geen verzending, wil hem brengen als het dicht in de buurt is.
(op plaatsen waar ik regelmatig kom)