hansje2003
Legacy Member
Heb hier nog een (werkende) XBox360 Arcade, maar word al een hele tijd niet meer gebruikt (tis een toestel van een vriend) met kabels en wireless controller staan.
Buiten garantie.
Na prijsschatting vraag ik er nog 60€ voor.
Liefst afhalen te Hulste (Harelbeke) of eventueel Oostende (ouders) na afspraak.
Kan ook verzonden worden op eigen risico.
Bij afhalen in Hulste kan hij uitvoerig getest worden.
Buiten garantie.
Na prijsschatting vraag ik er nog 60€ voor.
Liefst afhalen te Hulste (Harelbeke) of eventueel Oostende (ouders) na afspraak.
Kan ook verzonden worden op eigen risico.
Bij afhalen in Hulste kan hij uitvoerig getest worden.
