Nilos
Legacy Member
Bij deze verkoop ik een xbox 360 arcade, nieuw. Ik had de console aangekocht en de dvd drive was defect, heb deze opgestuurd naar MS en heb een nieuwe ontvangen. Garantie loopt tot 22.03.2012. De accesoires zijn nog niet eens uitgepakt, alles zit nog in de folie. Er zit ook een spel bij die niet geopend is.
Startprijs: 90
Meeneem: 100
Eventueel is er ook nog een nieuwe 20GB HDD te verkrijgen voor de meerprijs van 20 euro.
Startprijs: 90
Meeneem: 100
Eventueel is er ook nog een nieuwe 20GB HDD te verkrijgen voor de meerprijs van 20 euro.