Archief - Xbox360 + 29 games + accesoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nielske.t

Legacy Member
MEENEEMPRIJS PAKKET: €180

Te koop (Geen ruil, enkel tegen iPhone + opleg van mij)

* XBOX 360 60 Gigabyte inclusief kabels en doos + Speciale extra koeler

* 2 Officiële controllers

* Oplaadstation incl. 2 extra batterijen

* 2 officiële headsets (1 oortje met micro)

* 29 games:

Ace combat 6 - Army of 2 - Battlefield Bad Company - Bayonetta - Burnout paradise - Bioshock - Dead Rising - Fable II - Fifa 08 - Forza motorsport 2 - Gears of war I - Gears of war II - Grand Theft Auto IV - Guitar Hero legends of rock - Halo III - Mass effect - Mirror's edge - Need for speed pro street - Pro evolution soccer 2008 - Rockband - Shawn white snowboarding - Skate I + II - Soulcalibur IV - Star Wars : The force unleashed - Street fighter IV - The elder scrolls IV: oblivion - Tom clancy's endwar

* Drumstel + Micro + 2 Gitaren (Fender Stratocaster + Gibson les pauls)


Bieden! liefst afhalen of tegen meerprijs wordt er geleverd.

Bij alles zitten nog dozen, boekjes en in goede staat.


Met vriendelijke groeten, Niels

georgiodavid

Legacy Member
nielske.t zei:
Te koop (Geen ruil, enkel tegen iPhone + opleg)

* XBOX 360 60 Gigabyte inclusief kabels en doos + Speciale extra koeler

* 2 Officiële controllers

* Oplaadstation incl. 2 extra batterijen

* 2 officiële headsets (1 oortje met micro)

* 29 games:

Ace combat 6 - Army of 2 - Battlefield Bad Company - Bayonetta - Burnout paradise - Bioshock - Dead Rising - Fable II - Fifa 08 - Forza motorsport 2 - Gears of war I - Gears of war II - Grand Theft Auto IV - Guitar Hero legends of rock - Halo III - Mass effect - Mirror's edge - Need for speed pro street - Pro evolution soccer 2008 - Rockband - Shawn white snowboarding - Skate I + II - Soulcalibur IV - Star Wars : The force unleashed - Street fighter IV - The elder scrolls IV: oblivion - Tom clancy's endwar

* Drumstel + Micro + 2 Gitaren (Fender Stratocaster + Gibson les pauls)


Bieden! liefst afhalen of tegen meerprijs wordt er geleverd.

Bij alles zitten nog dozen, boekjes en in goede staat.


Met vriendelijke groeten, Niels

Jebt geen
Wifi adampt....?

thebiglematskii

Legacy Member
sorry, voor deze reactie op je post, maar is het nu zoveel gevraagd om wifi adapter voluit te schrijven? je zet er dan ng 4 puntjes achter, dat kon evengoed de letters die achter adap moeten komen zijn.

nielske.t

Legacy Member
Neen, geen wifi adapter.. Maar ik kan een goede lange utp meeleveren. En yep, mass effect is 1e versie

Itasilmë

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor Burnout Paradise en Mass Effect 1 (graag prijs inclusief verzending)?
Beiden in goede staat en geen "classics" editie?

Alvast bedankt!

nielske.t

Legacy Member
Doe allemaal maar gerust een bodje. Bij een goede prijs kan alles apart weggaan. Geen enkele classics editie!

grtz

den platte

Legacy Member
mass effect 11 euro inc.

Heb hetzelfde bod op andere thread gedaan, dus is dit wel eerlijk denk ik.

Wet van de snelste nu :-)

den platte

Legacy Member
Ik trek mijn bod terug in. Heb hem elders gekocht.
Nog succes met de verkoop

nielske.t

Legacy Member
Voorlopig geef ik pakketverkoop de voorkeur (ook te koop op 2ehands en kapaza.)

Lorrekvk

Legacy Member
Kan je mij een prijs maken voor de console, 1 controller, oplaadstation en 1 micro? Dus zonder al die games en extra's.. Thanks
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan