Archief - Xbox standaard witte wireless controller & Oplaadstation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LEGACY

Legacy Member
Te koop in originele goede staat :

Originele witte xbox 360 wireless controller.

En ook nog een origineel xbox oplaadstation voor 2 batterijen simultaan op te laden.

Er mag geboden worden. Geen inruil.
Deze staan ook te koop op 2dehands.be

LEGACY

Legacy Member
@SannMeister : 25 incl. met kiala zie ik wel zitten?

@Soren 3D : 10 incl. Kiala ?

Soren 3D

Legacy Member
Is het groot en weegt het veel?
Want bij lichte pakketjes betaal je gelijk evenveel met Bpost als ik me niet vergis.

Soren

LEGACY

Legacy Member
Soren 3D zei:
Is het groot en weegt het veel?
Want bij lichte pakketjes betaal je gelijk evenveel met Bpost als ik me niet vergis.

Soren

Het is niet heel groot, en weegt ook niet veel. Maar dat maakt geen verschil, tot 2 kg betaal je 6,20 € (+ 1 euro voor verzekering)..

SannMeister

Legacy Member
Ja hoor, als je daarmee kan besparen op verzendingskosten, geen probleem

Soren 3D

Legacy Member
Hoeft niet in doos?
Gewoon je pakketje in eigen doos versturen is volgens mij goedkoper.

En gewoon ter info, bij het oplaadstation krijg ik toch ook het oplaadbaar batterijke hé?

Soren

LEGACY

Legacy Member
Soren 3D zei:
Hoeft niet in doos?
Gewoon je pakketje in eigen doos versturen is volgens mij goedkoper.

En gewoon ter info, bij het oplaadstation krijg ik toch ook het oplaadbaar batterijke hé?

Soren

Dat maakt helemaal geen verschil of je dat nu in je eigen doos steekt, of eentje van hun.. Als je eentje van hun neemt, moet je die doos extra betalen, maar de verzendkosten blijven gelijk.

Nee, oplaadstation zit geen oplaadbare batterij bij.. Anders heb ik niets meer aan mijn controllers..

Soren 3D

Legacy Member
Oej, maar ja, dan heb ik niets aan het oplaadstationneke he?
Zonder de oplaadbare batterij kunde da ni gebruiken hé!?

Soren

LEGACY

Legacy Member
Soren 3D zei:
Oej, maar ja, dan heb ik niets aan het oplaadstationneke he?
Zonder de oplaadbare batterij kunde da ni gebruiken hé!?

Soren

Nee, als je geen oplaadbare batterij hebt kan je daar inderdaad niets mee doen hé.. :)

Bij mijn extra xbox controller zat toen ik die kocht gewoon een oplaadbare batterij, maar dit is zo niet bij alle controllers dan zeker ?

PRQPHET

Legacy Member
LEGACY zei:
Nee, als je geen oplaadbare batterij hebt kan je daar inderdaad niets mee doen hé.. :)

Bij mijn extra xbox controller zat toen ik die kocht gewoon een oplaadbare batterij, maar dit is zo niet bij alle controllers dan zeker ?
Enkel bij een xbox controller met play & charge kit zit er zo'n oplaadbare batterij bij. Bij al de rest normaal zo'n klepje waar je 2 batterijen moet insteken.

Soren 3D

Legacy Member
Laat mijn bod dan maar vallen, behalve als je met een alternatief kan komen?
Ik ga deze namiddag nog naar de mediamarkt, dus hoogstwaarschijnlijk koop ik daar
ten play& charge kit ;-)

Soren

Soren 3D

Legacy Member
Mijn bod vervalt, ben nieuwe Microsoft Limited Edition Controller gaan halen met play & charge kit inbegrepen.

Soren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan