Archief - Xbox crystal met controller en 3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snowwhitesoils

Legacy Member
Crystal console, met crystal controller in nieuwstaat beide, zonder doos !
Enkel kabels, console en controller.

Extra : Halo 2 limited edition, THPS 3, Metal Gear 2

En nog ne oude versleten madcatz controller gratis tebij :p

Bieden vanaf 30 excl

Cirenras

Legacy Member
werkt hij?
en veel problemen mee gehad?
zou graag wat meer informatie hebben want 30exl is wel heel goedkoop vind ik

snowwhitesoils

Legacy Member
Deze werkt perfect, nooit geen enkel probleem gehad, testen hier is uiteraard mogelijk en er staat bieden vanaf 30 euro :p

Om het simpel te maken, 50 euro meeneem voor de snelle mannen onder ons !

Ninetails

Legacy Member
Waar is dit af te halen?
En ik wil wel es graag testen eerst

JimmyPatterson

Legacy Member
Indien het hele pakket niet zou weggeraken wil ik die Halo 2 LE wel:)

snowwhitesoils

Legacy Member
Ninetails zei:
Das wel ver, dat gaat niet lukken denkik =C
Kben 16 en kheb geen wagen dusja

Geen probleem, ik kan alleen zeggen dat het toestel perfect werkt.

Ninetails

Legacy Member
snowwhitesoils zei:
Geen probleem, ik kan alleen zeggen dat het toestel perfect werkt.

Nou, ik wil hem wel graag, weet je toevallig gent liggen?
Isda makkelijk te berijke met den trein??

snowwhitesoils

Legacy Member
Ninetails zei:
Nou, ik wil hem wel graag, weet je toevallig gent liggen?
Isda makkelijk te berijke met den trein??

Ik weet wel waar gent ligt, maar voor mij is dat te ver rijden speciaal voor die xbox met den auto :p Ik kan hem altijd opsturen voor 6 euro extra. Als je wilt maak ik als meeneem prijs 50 euro incl. Zie naar mijn itrader en beoordeel zelf.

JimmyPatterson

Legacy Member
snowwhitesoils zei:
Crystal console, met crystal controller in nieuwstaat beide, zonder doos !
Enkel kabels, console en controller.

Extra : Halo 2 limited edition, THPS 3, Metal Gear 2

En nog ne oude versleten madcatz controller gratis tebij :p

Bieden vanaf 30 excl

Ninetails zei:
50euro?? twas tog 30??

Is niet hetzelfde als meeneemprijs me dunkt;)

snowwhitesoils

Legacy Member
Bedankt voor dat even op te helderen, en zeker voor 30 euro naar gent rijden lol.

Ninetails

Legacy Member
ik heb nie gezegd da gij na mij moet kome he,
Maar het is goed, laat maar =)
ik ga men geld verderspare
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan