Archief - Xbox console + 11 games + 2controllers + DVD kit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

birds

Legacy Member
Ik zet mijn XBOX te koop

is een 6-7tal jaar oud, maar er is nooit veel op gespeeld,
alles is in goede staat zoals het hoort.
alle accessoires zijn aanwezig aslook de doos, handleiding, aansluitboekje, garantieboekje,..

Komt ook met een tal van extra's en games.

zo krijg je:
-XBOX in doos met boekjes en kabels
-2x officiele microsoft XBOX controllers
-Een DVD kit met afstandbediening zodat je makkelijk en eenvoudig films kan afspelen.

er zitten 11 games bij!
-Tom clancy's splintercell
-tom clancy's splintercell pandora tomorrow
-enter the matrix
-Grand theft auto san andreas
-medal of honor frontline
-Spiderman 2
-burnout 3 takedown --> Firedwarf
-Black
-midnight club 2
-Sega GT 2002
-jetset radio future

alles werkt zoals het hoort!, console bevat nu ook een harde schijf(40gb) waar je muziek kan op opslaan. welke mogenlijkheden er nog zijn heb ik geen idee van.

console is nooit in reparatie geweets, ik ben ook de eerste eigenaar. is ook nie geflashed of omgebouwd of wat dan ook. volledig origineel dus

minimumprijs = 70 euro
meeneemprijs= 90 euro

apparte verkoop is eventueel mogenlijk

staat ook op 2dehands en kapaza en daar kan je ook de fotos bekijken.!
Xbox + 11 gamaes + 2controllers + DVD kit - Te koop op 2dehands.be

birds

Legacy Member
UPP !

apparte verkoop ook mogenlijk :) prijs uiteraard wel wat bespreekbaar :)

s_kaiba

Legacy Member
Doe je doos van die console ook alleen weg?
I know strange question, maar je weet nooit hé ;)

birds

Legacy Member
ha, je kon proberen :p

maar da kan ik net niet doen ....
sorry, dan zakt de verkoop waarde enorm + voor de doos krijg ik toch waarschijnlijk niets

je kan natuurlijk altijd de console erbij kopen (a)? als je echt de doos wil heb je dat er voor over:p

s_kaiba

Legacy Member
ja maar dan sta ik heir weer met 2 x-boxen e de vezending er nog eens bij voor die console zou me toch teveel zijn.

Geluk met de verkoop verder.
Als de persoon die dit koop de doos niet wilt wete je me te vindne hé :)

birds

Legacy Member
is goed, wat zou je willen geven voor de doos ? dan kan ik dat onthouden :)

s_kaiba

Legacy Member
Eigelijk geen gedacht van.
Wat denk je van een 5€ exl??

birds

Legacy Member
hmm:p, ik zalt onthoude voor moest iemand de doos niet hebben (y) dan ben jij de eerste die een PM krijgt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan