Depresjon
Legacy Member
Ik verkoop mn Xbox 360S 250Gb.
Deze is gemaakt op 26/10/2010.Vind spijtig genoeg de factuur nergens,is volgens mij nog garantie op maar ben niet zeker.
Heeft wat gebruikerssporen boven aan door de controller daar telkens o te leggen na het gamen.
Pakket bevat :
Xbox 360S 250Gb
Draadloze controller (zwart)
Standaard headset zwart
Standaard headset Grijs
Enkel afhaling,daar dit toch een grote doos is.
Gaat enkel weg bij een normaal bod.
Verkoop ook nog games
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-xbox.192/tkopruim-games-toegevoegd.863923
Deze is gemaakt op 26/10/2010.Vind spijtig genoeg de factuur nergens,is volgens mij nog garantie op maar ben niet zeker.
Heeft wat gebruikerssporen boven aan door de controller daar telkens o te leggen na het gamen.
Pakket bevat :
Xbox 360S 250Gb
Draadloze controller (zwart)
Standaard headset zwart
Standaard headset Grijs
Enkel afhaling,daar dit toch een grote doos is.
Gaat enkel weg bij een normaal bod.
Verkoop ook nog games
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-xbox.192/tkopruim-games-toegevoegd.863923