faithh7
Legacy Member
Aangezien mijn broer terug is komen wonen bij mijn thuis, zitten we met twee 360's.
Dus ik verkoop de mijne alleen, een witte met 20GB HDD.
Je krijgt alleen de HD-scart kabel mee en de voedingskabel. Heb hem al 3.5jaar en in goede staat. Geen controller erbij. Mag weg voor een laag prijsje.
Dus bied maar.
Dus ik verkoop de mijne alleen, een witte met 20GB HDD.
Je krijgt alleen de HD-scart kabel mee en de voedingskabel. Heb hem al 3.5jaar en in goede staat. Geen controller erbij. Mag weg voor een laag prijsje.
Dus bied maar.