Aangezien Frederico zijn thread toch al om zeep is met de commentaren, wil ik gerust deze van mij er ook bij zetten.
Zoveel heisa rond niets. Ik zie al langer dan vandaag zaken aangeboden worden die online in winkels in België goedkoper nieuw zijn dan hier tweedehands. Als mensen te lui zijn om van op hun pc wat prijsvergelijking te doen, dan moeten zij dat toch weten. Daarbij Frederico heeft dit als cadeau gekregen, hoe kan hij dan in godsnaam de prijs weten.
En waarom krijgt de ene member er een reactie op en de ander niet ? ???? iedereen gelijk toch of speelt de vriendjespolitiek hier ook al een rol?