Samko
Legacy Member
ik bied mijn Xbox 360 aan
60GB Pro Console van Januari 2009 ( garantie dus tot Januari 2011)
Komt met 2 controllers ( witte & zwarte) + ongebruikte headset
is bijna nooit gebruikt ! ( in totaal nog geen 100 uur).
enkel afhalen bij mij thuis
Wordt liefst in bundel verkocht samen met
-Wolfenstein
-GTA 4
-Halo 3
-Blue Dragon
Reden is dat ik liever een playstation wil ( voor FFIX dat uitkomt na de zomer
)
wordt ook aangeboden in vriendenkring
60GB Pro Console van Januari 2009 ( garantie dus tot Januari 2011)
Komt met 2 controllers ( witte & zwarte) + ongebruikte headset
is bijna nooit gebruikt ! ( in totaal nog geen 100 uur).
enkel afhalen bij mij thuis
Wordt liefst in bundel verkocht samen met
-Wolfenstein
-GTA 4
-Halo 3
-Blue Dragon
Reden is dat ik liever een playstation wil ( voor FFIX dat uitkomt na de zomer
)wordt ook aangeboden in vriendenkring
