Archief - xbox 360 slim met games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fredenevy

Legacy Member
te koop:

xbox 360 slim te koop met harde schijf van 250 giga. Draadloze controller aanwezig met xtra aangekocht play & charge kit.
er zijn ook games aanwezig zoals:


- fifa 12
- f1 2011
- supremacy mma (zonder cover)
- fifa 09
- fifa 07
- pes 08

de bovenste 2 games kunnen eventueel ook apart verkocht worden, de rest gaat buiten met de console

min prijs voor alles is 165 euro

verzending is geen enkel probleem.
deze komt ook op andere plaatsen te koop

eventueel ruilen tegen een ps3 slim is ook mogelijk...

fredenevy

Legacy Member
2dvanc zei:
120eu voor de console + controller. Afgehaald (+getest)

te weinig

BTW: console enkel wordt niet verkocht. Als de console gekocht wordt zitten sowieso de volgende games erbij:

- supremacy mma (zonder cover)
- fifa 09
- fifa 07
- pes 08

min is 135 excl

*Wicked_Yores* zei:
€20 incl voor Fifa 12.

te weining

20 excl wil ik eventueel noteren...

fredenevy

Legacy Member
2dvanc zei:
Dag Frenenevy,

gaat het hier om http://www.newsden.net/wp-content/uploads/2010/06/Xbox-360-Elite-Xbox-Slim-with-Box.jpg deze Xbox? Mijn excuses mocht dit een rare vraag lijken, ik ken er bitter weinig van en ik dacht dat deze sorrt nog niet bestond van 2007 aangezien u enkele games in het pakket steekt van 2007.
Is er nog garantie op en heeft deze nog xbox live punten?

beste

het gaat idd om de xbox 360 slim, zoals jij aangeeft met de foto...
en het is toch niet omdat ik vandaag een spelconsole koop, dat ik daarom geen games uit 2007 mag kopen :D
Garantiebewijs heb ik niet meer, maar de fabricatiedatum vanachter op de console dateert van september 2010 dus heb je sowieso nog garantie tot september 2012

ik kan eventueel mijn account meegeven. daarvan is de gold termijn verlopen maar staan er wel nog +-1200 xbox live punten op. In principe moet ik volgens de forumregels de console zonder account verkopen, daarmee dat dit niet in de openingspost stond...

fredenevy

Legacy Member
ok, genoteerd dan

EDIT: ook een bod binnen gehad van 150 zonder mw3 en fifa12 via 2dehands.be

white_steam

Legacy Member
165€ afgehaald... snelle afhandeling gevraagd.

Grtz stuur maar p-m met je gegevens

fredenevy

Legacy Member
white_steam zei:
165€ afgehaald... snelle afhandeling gevraagd.

Grtz stuur maar p-m met je gegevens

is idd genoeg voor mij, ik zal je een PM sturen

grtzzzz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan