WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
Aangezien ik er zelden op speel ... Ik denk dat ik nog een factuur heb ( overgekocht van iemand die ze met die online spelletjes waar ge telkens per cent biedt ) maar kan niets beloven.
Is ongeveer een jaar oud en wrs 10u op gespeeld sindsdien.
Is de Slim versie en heb hierin 120gb van de X360 fat ingebouwd ( op eigen risico , ben nooit banned geweest). Kinect ook in goeie staat !
Min. 150e excl. = Koopje !
Extra's : LCD bevestiging vr Kinect = 10e
Aangezien ik er zelden op speel ... Ik denk dat ik nog een factuur heb ( overgekocht van iemand die ze met die online spelletjes waar ge telkens per cent biedt ) maar kan niets beloven.
Is ongeveer een jaar oud en wrs 10u op gespeeld sindsdien.
Is de Slim versie en heb hierin 120gb van de X360 fat ingebouwd ( op eigen risico , ben nooit banned geweest). Kinect ook in goeie staat !
Min. 150e excl. = Koopje !
Extra's : LCD bevestiging vr Kinect = 10e

