NightMare xXx
Legacy Member
Ik verkoop mijn trouwe Xbox 360 pro.
Deze is altijd met respect behandeld, altijd in rookvrije ruimte gestaan.
Heeft een 20gig harde schijf, hdmi poort, de hele rimram.
Compleet in doos met controller, kabels, headset, boekjes.
Aangekocht april 2008, bij 3suisses, dus nog in garantie.
Is nog niet geregistreerd dus nog garantie voor nieuwe eigenaar.
+ Fifa 10, compleet en pal
125euro!
Deze is altijd met respect behandeld, altijd in rookvrije ruimte gestaan.
Heeft een 20gig harde schijf, hdmi poort, de hele rimram.
Compleet in doos met controller, kabels, headset, boekjes.
Aangekocht april 2008, bij 3suisses, dus nog in garantie.
Is nog niet geregistreerd dus nog garantie voor nieuwe eigenaar.
+ Fifa 10, compleet en pal
125euro!

